fueb

Alla inlägg under juni 2012

Av fueb - 23 juni 2012 02:45

 

 

Hola People !

 

 

 

Haft en bra midsommar?   

 

 

Min har varit rättså bra faktiskt, bättre än vad jag trodde den skulle bli..

 

Mamma väckte mig, Duscha, pappa kom hem från jobbet, hela familjen åkte till Söderköping till Smultronstället, och käka glass, Även Hundisen Bella fick glass ( hon älskar typ allt som inte är hennes hund-mat -.- ) Efter de gick vi runt lite där om kring, o bara hade de chill och myste :) Jag mådde fett illa efter glassen, och det blev ju inte bättre av att när vi kom hem åt vi; Färskpotatis, Kött, Lax, Sill ( blä) och lite till, och sen efterrätt ;s om vi säger såhär, jag åt inte upp allt...

Sen gick vi ut på gräsmattan och spela kubb, i dugg-regn ^^

Jävla myggor, har typ 100 myggbett -.-

 

Efter det gick vi ut i husvagnen och spela kort och myste ^^


vi satt där ute till 1-2 nån gång. vi gick in, och skulle sova, så nu sitter jag här ;) hehe..

 

Men ska sova nu !

 

Peace Out !   

 

 

 

 

Av fueb - 21 juni 2012 23:14

Luke: "You up for a little competition?"
Natalie: "It's what I live for."
- Step Up 3D

 

 

Hooooola!!

 

längesen jag var här typ..

 

Imorn äre midsommarafton dårå! :D

 

Någon som ska göra nåt skojsigt? :)

Själv ska man väl vänta till typ runt 2, då kommer pappa hem, så då ska väl,

hela familjen kanske åka till söderköping, till Smultronstället och käka glass o mysa :)

 

eller hitta på nåt annat kanske :)

 

 

 

Just nu lyssnar jag på musik och fick värsta suget efter att få dansa!

Såå längtar tills i höst till dansen!   

 

Idag var jag med älsklingen min. Vi spela Mario kart, på gamecube', myste lite,

Åkte ut till min mormor och bada i deras pool, såå härligt ! 28 grader lixom ;D

O så grymt väder idag! hoppas det blir så imorn oxå, vet att det ska regna på

lördag iaf.. :(

 

 

( Nikon D3100 )

Bild från skolavslutningen   

 

Peace Out !   

 

Av fueb - 11 juni 2012 19:27

SEXUALITET
[ ] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[ ] Jag har varit förtjust i en lärare.
[x] Jag har blivit kysst i regnet.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person.
[ ] Jag har kysst en för mig helt okänd person.

KÄNSLOLIV
[x] Du har gråtit för att du har varit kär i nån du inte kunnat få.
[/] Du har sårat nån så de börjat gråta.
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta.
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över ett år 11 månader och 3 veckor.
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år .

ÄRLIGHET
[ ] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[ ] Jag har smygit ut utan lov.
[ ] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[/] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel.
[ ] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[/] Jag har druckit alkohol. ( smakat ja)
[ ] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[ ] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har anorexi och/eller bulimi.
[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.



Om någon vet bra såna här test/frågesaker, får ni gärna, länka elr skriva dem :)

Av fueb - 6 juni 2012 22:46

Shit vilken helt underbar dag det har varit ! 

Nationaldagen.

Vakna, prata med Älsklingen min, duscha, gjorde mig iordning, och åkte sedan

till hamnen med Älskling och hans familj, för min ''svärmor'' haha, skulle dansa där, så då kolla vi på, 

åt glass. gick runt o kolla på alla bilar och annat. det var riktigt skönt och mysigt att få se, och 

vara med min älskling idag! 


Imorn, äre fotbollsturnering i skolan, Våran klass kommer vvinna lätt, Hooost ;) haha, vio får hoppas på det bästa iaf :)

efter ''skolan'' turneringen, ungefär vid 14.00, ska jag träffa Äslkling som sedan ska följa med mig hem. Sen på kvällen har min lilla skit syster skolavslutning ! Medans jag har på Fredag... Men det ska bli kul att kolla på deras med tanke på att jag gick på den skolan förut, o det var ett bra tag sedan jag var där o träffa alla lärare och så ;)


Nu ska jag spela mw3 en match, sedan sova, och Tagga inför att vara  hejaklack imorn dårå ;)


Natti Natti 


Peace Out   


Av fueb - 1 juni 2012 18:30


1 November 


till


1 Maj 



Hela 7 månader med mitt hjärta! 


Jag älskar dejj mer än någon/något annat,


du är den enda som jag verkligen älskar och


älskat. Du betydet allt för mig  o...


och jag har verkligen inte ord för att beskriva


vad och hur jag känner för dejj <3

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards