fueb

Alla inlägg under augusti 2013

Av fueb - 30 augusti 2013 23:44

Halloj !
Haft myskväll med hela familjen, sjuuukt längesen! Vi kollade först på Epic, rolig och söt film, ni borde se den. Och just nu kollar vi på The colony, lite smått creepy men bra den oxå. Imorn kommer älskling hit o sover här, så himla mysigt!

åh

Av fueb - 30 augusti 2013 16:31

Tog pass-kortet tidigare än planerat idag, ser förjävlig ut. Pappa o jag drog sedan ner på stan ett tag där träffade jag mina saknade kompisar, vilken lycka det var att träffa dem igen!! När vi kom hem skulle pappa grilla hamburgare och precis då börjar det spöregna igen :))))) lol.
Men ska väl gå o äta nu o sen spela lite sims 3 ^^ :3

Av fueb - 30 augusti 2013 09:07

Godmorgon ! Ska strax upp o duscha, äta frukost och sedan göra mig i ordning. Mamma är snäll o skjutsar mig till skolan eftersom att jag har sovmorgon. Tagga 2 lektioner och sedan sluta 13.10 !

Hör av mig senare

Av fueb - 30 augusti 2013 00:52

Shit vilken dag! Goda nyheter! Som jag tyvärr inte kan berätta.

Hade 4 lektioner idag, fick reda på att jag fått 35/50 rätt på mattediagnosen så jag slipper extra matten. Fick även reda på att min mattelärare har haft mamma som elev på Oppeby, haha lovely. Första dagen vi hade psykologi idag oxå, det kommer nog verkligen vara nåt för mig! efter skolan 15.40, stod älskling och väntade utanför skolan, vi åkte hem till mig och myste, chillade och åt. Imorn har vi sovmorgon igen 10.15 och slutar 13.10, 2 lektioner imorn asså.. 13.50 ska jag gå och ta ett nytt pass, eftersom att mitt har gått ut och jag ska flyga till Nederländerna med älskling i Oktober, så jag behöver ett nytt!

Men nu ska jag verkligen sova! Natti natt!

Av fueb - 28 augusti 2013 22:33

Idag hade vi våra första "lektioner", långa som fan, men tröstar mig med att jag har världens bästa vid min sida och att vi inte slutar jättesent alla dagar. Hade mattediagnos idag, blä, och någon svenska diagnos med stavning, kul ^^ fick träffa älskling efter skolan ett tag på stan, tog sedan bussen hem, åt donken och gick sedan på 1D-bion med syster. Den var bättre än vad jag trodde den skulle vara, med tanke på att jag inte är ett fan av dem. Och fint sällskap!?

Imorn äre sovmorgon igen till 10.05 och slutar cirkus 15.40 Då kommer hjärtat mitt o hämtar upp mig vid skolan o sen drar vi hem till mig ett tag. LOVELY.

Ligger just nu i sängen 8ch lyssnar musik och messar lite. Ska väl städa lite på rummet, duscha och sedan soovaaa.

Puss puss

Av fueb - 27 augusti 2013 22:56

Som ni ser på rubriken var det en ganska värdelös "skoldag". Kom till skolan halv 10, gick igenom våra namn, ungefär kvart i 10 gick vi till hamnen, åt glass, var där i 20-30 minuter sedan gick vi tillbaka till skolan. Där vi satt o gjorde ingenting i ungefär 1 timme tills vi skulle samlas igen 11.45, då vi gick igenom veckans lektioner 8ch sen fick vi sluta. Varför skulle vi komma tillbaka? Helt onödigt -.-

Pappa kom o hämta mig, vi lämnade Linnéa på skolan, hämtade upp mamma o mam, pap, och jag åkte till McDonalds för lunch. Åkte sedan ner på stan igen för att möta min underbara. Vi gick runt, pussades & kramades, han är bäst..? fick med mig 2 kollegieblock hem till skolan, ska även hitta några pennor. Jag kom hem, gjorde läxa, åt och sen drog vi ut till mormor för att lämna Bella och badade. När vi kom hem igen var det dax för Idol, lovely.

Så just nu kollar jag på project runway och tränar. Ska snart gå o duscha och sedan sova. Imorn blir det en pina igen :))))

Av fueb - 26 augusti 2013 23:24

Sitter just nu och cyklar på våran träningscykel, så gott knäna klarar av iaf.. att träna när man mår dåligt hjälper verkligen! Vill böeja gymma igen.. får se hur det går med halsen efter ikväll..

imorn har jag sovmorgon igen, börjar halv 10. Samlas i klassrummet och går sedan till hamnen för att äta glass, "klassdag"haha yeay, tror vi slutar efter det då oxå. Eller jag hoppas på det. FörÖlsf, ska jag ta en lunch med mamma eller pappa eller båda kanske.. stan ett tag själv, och sedan träffa älskling ett tag tills våra bussar går hemåt. Då blire till att göra en "läxa" vi fick idag.

Ska träna ett tag till, duscha o sen sova.

Av fueb - 26 augusti 2013 16:31

Åh jisses :')

Världens finaste kille kom hem till mig i lördags, vi åkte sedan in till hamnen för att möta upp hans familj och sedan äta på hamnmagasinet. 3 rätters, toast-skagen, grillad lax och creme brulee. Fin fint. Vi åkte sedna hem till dem, gick på en LITEN promenad med Aygo och kollade sedan på film. I söndags spelade han match i Stallarholmen, dock förlorade dem rätt grovt..plus att det var sjuuukt varmt ! Men jag älskar honom. Sen blev det mest mys.

Idag fick vi reda på klasserna. Hamna först fel, men kom sedan rätt. Hamna fortfarande i hat-klassen, men får väl leva med det i 3 år :))))) slutade tidigare än planerat, sitter nu i sängen o äter macka och snart ska vi ut till mormor och bada :3

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards