fueb

Alla inlägg under juli 2012

Av fueb - 26 juli 2012 23:21

   

Av fueb - 24 juli 2012 22:44

Gästbloggar lite här nu ;D
Ahahahahah....
//Emmmmmaaaas syster ^.^

Av fueb - 19 juli 2012 01:30

I'm sorry for my bad uppdatering, och jag har ingen ursäkt. Men jag kommer med en suverän sådan nu; Jag ska nämligen bort med Daniel till hans kusiner i ett par dagar. Så kommer ha lite svårt för tid till detta. jag har blogg-appen, och ska försöka så gott jag  kan :) 


Min fantsi börjar ta slut och jag skulle gärna vilja veta vad ni vill läsa om på min blogg här   

Så att fler börjar läsa, följa och kommentera!

Så kommentera i kommentarsfältet, om vad ni vill läsa, o om jag ska ändra på nåt elr fixa! Typ fler bilder, videoinlägg, o annat.

Skulle uppskatta alla förslag och kommentarer !



so, Help me   



 

[Tagen med Nikon D3100]

Bella   


Av fueb - 18 juli 2012 02:59

Jag älskar dejj!

-Det känns underbart att få säga det, speciellt eftersom att det är till dejj! <3

Av fueb - 15 juli 2012 16:12

Hej alla underbara !
Allt bra med er? Med mig är det helt okej, ont i huvudet och trött..


Härlig dag igår !
Åkte hem till älskling igår vid halv 4, för släkt-brännboll och mys.


Daniels syrra fyllde 14 igår så när jag kom dit gav vi henne våran present, elr presenter* hon är tydligen tokig i choklad så det blev chokladpudding, en little petshops nyckelring (dock på skoj ;) ) o sen en 1 krona, haha, hon tyckte det var gulligt ^^


Sen gick vi till deras mormor och morfar och träffa deras släkt, fika, tårta o så. Sen blev de brännboll, jag var inte med och spela då, jag var med och spela med de mindre efteråt ^^ haha, det var super blött, o vi va på en åker, så jag halka och gled, blev fett blöt! Och fick ont i rumpan :( haha, kuligt! Och Daniel halka fast landa på typ magen så hans byxor blev dyngsura! Haha ^^ klantskalle <3
Sen blev det chilla, grilla korv, senare spela Daniel poker o annat :) mycket mysigt och roligt ! :D
Därefter sov jag hos hjärtat mitt, så nu är jag hemma eftersom han skulle in till stan och träna :/


Så nu ska jag göra pannkakor till syrran och mig ! :D



¡ Peace Out !

Av fueb - 12 juli 2012 03:28

Vafan är jag vaken nu för??!
Jag borde verkligen sova, ska upp rätt skapligt, duscha, sen dra in till stan o träffa Ebba, göööd, jag kommer vara helt död !

Iaf, jag hittade inte på nåt speciellt roligt förut, så jag följde med mamma ut till mormor och gick på promenad i typ 2 timmar.. Ap varmt!
Senare åkte hela familjen till hamnen, vi kolla på bilar, skulle ätit glass men det var alldeles för mycket människor, så vi åkte vidare till Donken och åt glass ist.. På kvällen satt vi o kolla på film, och sen fastna jag, mamma och syrran framför tvn, därav att jag är vaken nu..

Slänger väl in nåt inlägg senare, puss

Av fueb - 11 juli 2012 03:11

Hej, det var ett bra tag sen jag var inne o skrev nåt här. Det är roligt att se att det finns några som besöker Bloggen varje dag iaf ^^ det glädjer mig !

Det har inte blivit nåt bloggande ne.. Efter midsommar på tisdagen åkte familjen till Ölan, Böda, kan skriva om den resan senare ! :)

När vi kom hem därifrån. Iaf, sov jag en natt själv, efter att ha sovit 7 nätter med familjen i husvagnen, sen sov jag i natt hos älskling. På torsdagen blev det att träffa o mysa med klassen i hamnen, såklart att lekparken stod på. att göra listan den kvällen ;) efter de följde Ebba med mig hem och sov kuligt! :)

Sen blev det 3 nätter med hjärtat mitt, 1 natt hos mig, från fredag till lördag, på lördagen åkte vi till Stockholm på släktträff, och sov i husvagnen en natt. Vi bada på campingen, rätt skönt i vattnet faktiskt ! Vi åkte hem på söndagen och Daniel sov en natt hos mig ytterligare :)
På måndags kvällen, åkte jag hem till Ebbisen, för "födelsedags party" dem andra skulle sova där oxå, men jag hoppade de :/ igår, tisdag, städa jag träffa Lovisa o så, sen gick hi o mötte en annan polare, som Lovisa skulle träffa :) så då gick jag hem och fortsatte städa, o det är ännu inte klart :( idag, onsdag, vet jag inte riktigt vad som händer, städa, mer vet jag inte.. Så kommer blogga under dagen!
Jag ladda ner bloggappen så nu kommer jag kunna blogga mycket mer! Wihoo ! :D

Oj, blev rätt långt, Men kände att jag behövde skriva av mig lite ;$
Men nu är jag jäääätte trött,

GoDnAtT !

¡ Peace Out !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards