fueb

Alla inlägg under februari 2013

Av fueb - 28 februari 2013 20:36

jag förstår inte. Det är helt sjukt. Jag har så sjukt ont i armen, efter sprutan som jag tog i förrgår. Så fort jag rör på armen får jag lust att gnaga av den !
Men jag ska nog låta bli att göra det, men det är inte långt ifrån..

Av fueb - 28 februari 2013 16:50

Hallå alla fina!
det har varit en bra dag idag oxå.
Vikarie på idrotten så slapp musikuppvärmningen (lycka), hade svenskaprov det kändes väldigt bra men det får vi se.. Kollade film sista lektionen och fick sluta 10 minuter tidigare så hann med en tidigare buss hem ! :D Jag har även fått prata med min älskade<3

Så nu ska jag väl ta och byta om, äta och sedan dra o dansa!

En bra dag om man inte räknar med att jag är sjuuukt trött o har mensvärk :(

Hör av mig senare ^^

Av fueb - 28 februari 2013 00:44

Sista dagen på underbara Februari.
Och jag måste verkligen sova nu!
Får se hur jag överlever dagen med ett "problem-ben" med tanke på att jag o Ebba ska hålla i musikuppvärmningen till idrotten, aja vi får väl se hur de går..

Godnatt, och ha en bra dag !

Av fueb - 27 februari 2013 22:11

Hejsan!


Jag lyckades plugga ett tag till sen gav jag upp, och ska snart ta upp kampen igen. Det har varit en onaturligt bra dag för att vara mig, fin pojke, sluta tidigare, underbart väder och känner att jag pluggat hyfsat bra. Lyckan varade enda tills jag såg det, att min dator är sönder.. bara fuck it..


What so ever ska jag nog hoppa in i duschen nu och sedan fortsätta plugga lite mer svenska så det sitter och sedan krypa ner i sängen för att sova!


SÅ jag säger Godnatt !   

Av fueb - 27 februari 2013 14:27

Vilken lycka ! Först fick jag träffa världens bästa kille på bussen. När vi kom till skolan kolla vi inställda lektioner and guess what ?! Sista lektionen, hemkunskap, var inställd, så jag slapp göra redovisningen. Så vi fick sluta fem över tolv ! :D stanna dock kvar ett tag efter skolan för att fixa lite tog sedan 13.05 bussen hem, kom hem för lite drygt en timme sen. Enda sen jag kom hem har jag suttit ute på våran inglasade altan, i solen och bara njutit.

Härligt med sol och vår värme!

Försöker även plugga svenska inför imorgon, även fast det inte är speciellt lockande..
Hör av mig senare^^

Av fueb - 26 februari 2013 18:44

Hej hej hej !
Fick en ganska stor överraskning när vi kom till skolan. VI fick reda på att religionen inte behövde vara klar idag, för vi har hela veckan på oss -.- Så jag kunde ha sluppit att sitta hela kvällen igår, så jag kunde egentligen ha fått somna tidigare.. Men men ,sluta klaga o ta vara på tiden som är kvar i stället !

Det känns inte som att jag har gjort något speciellt i skolan idag förutom att överleva. Fick gå lite tidigare från sista lektionen för att hinna till vårdcentralen , där jag tog spruta och gjorde astmatest.
Efter de åkte mamma o jag till arken Zoo för att höra lite med dem om Bella och sedan drog vi hem.

Ska väl ta o fixa något att äta och sedan träna inför hemkunskaps redovisningen som är i morgon ;s

Hör av mig senare!

Av fueb - 25 februari 2013 22:07

Hejsan!

Ledsen för dålig bloggning har haft en jobbigt helg och därav ingen ork. Men nu har det ordnat upp sig, så nu ska jag ta nya tag med bloggandet och hoppas att ni kikar in flera gånger om dagarn!   


Så jag startar väl om.


Idag var första sega dagen efter lovet. Dock kolla vi på film 2 lektioner och satt o bara prata de resterande lektionerna, hehe ^^ Så jobbig dag på det sättet, kan jag inte kalla det   

Efter skolan gick jag igenom musikuppvärmningen med Ebba ett tag, drog sedan ner på stan med Emelie och mötte upp hennes mamma, Så gick jag med dem ett tag. Efter ett tag Mötte jag älsklingen min och så drog vi hem till honom. Väl hemma hos honom laga han mat åt oss och fixa ''efterrätt'', Gick ut med Gizmo, musik och lite annat fix och mys.


När jag kom hem kolla jag på Top Model Sverige och nu ska jag väl fortsätta med Religions inlämningen som ska vara klar imorn ;s Usch o blä. Men det är bara att Kämpa igenom den, och sedan veta att man faktiskt är klar!


Jag ber verkligen om ursäkt, med tanke på att jag ska ha lagt upp egentligen massa bilder.. Om jag får tid över denna vecka ska jag försöka fixa lite! Lovar!   

Av fueb - 23 februari 2013 21:32

'You really love him/her, don't you?'
A psychological question,
no name was mentioned but still,
someone came into your mind.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards