fueb

Alla inlägg under mars 2013

Av fueb - 31 mars 2013 20:38

Hej! sitter just nu på golvet och kollar på när släkten spelar wii fit, så kul ! Jag själv har oxå spelat, åh så kuuul !

Amanda o hennes mamma kom vid 1 tiden, och sedan faster, hennes sambo och min kusin nån timme senare. Vi har pratat och skrattat en hel del och ätit suuuper god mat förut oxå! Men kvällen är inte slut på långa vägar! Guitar hero, buzz, just dance, med andra ord och massa annat väntar under kvällen/natten! Mycket fina bilder blire oxå! Kanske dyker upp några under morgondagen! Hihi, hör av mig senare !

Av fueb - 31 mars 2013 04:02

Förvånade att jag fortfarande är vaken?
Haha, inte jag... Klockan är redan 4 och jag duschade vid 3... Borde egentligen sova med tanke på hur dåligt jag har sovit den senaste veckan och att jag måste upp om några få timmar och städa det sista, göra mig iordning och sen kommer min syssling och hennes mamma vid 1-2 tiden :) Men mitt hår är blött, är inte trött, har så jävla ont i ryggen! Och är inte på det bästa humöret som finns..

Men jag ska försöka somna snart, kommer väl bli så att jag somnar bort åt 5 tiden, men men.. Godnatt!

Av fueb - 31 mars 2013 00:46

Jag är väldigt deppig, jag vet. Men det får ni stå ut med. Så i nästa inlägg ska ni få bilder som är på lite bättre humör, (på bättre humör än vad jag är)

Av fueb - 30 mars 2013 21:10

Nyss ätit påskMiddagen nu då, åt några få köttbullar, janson och lax, inte så mycket men räckte för att jag skulle bli mätt, haha. Fortsätta att städa nu ett tag och sen en kvälls promenix med Bella. Sedan får vi se vad kvällen erbjuder.

Av fueb - 30 mars 2013 18:57

Jisses det känns verkligen inte som påsk.. Men jag kommer ihåg förra påsken, då jag vaknade upp brevid dig och du var helt i extas för att du skulle få leta påskägg, haha ååh, fina du :')

Av fueb - 30 mars 2013 16:24

Precis avklarat en härlig promenad med mamma, pappa och Bella så nu ska vi in till stan för att handla det sista, sen hem och städa och ikväll blire väl påskMiddag.

Av fueb - 30 mars 2013 12:15

Hej o godmorgon, har sovit lite bättre inatt men ligger fortfarande i sängen. Ska snart kliva upp och ta något att äta och sen blire väl en promenix med Bella och sedan fortsätta städa och fixa. Hör av mig senare

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards