fueb

Alla inlägg under maj 2013

Av fueb - 30 maj 2013 06:43

Är det bara jag som vaknar upp idag med huvudvärk och är så trött att kag inte orkar kliva upp för att gå till skolan. Men jag måste. Skoldagen består först utav repetitioner hela dagen och sen ikväll klockan 18.30 är det dags för första föreställningen. Kom och kolla?

Av fueb - 28 maj 2013 16:39

well yeay! Hinner inte alls hem emellan klippningen och syrrans klasskonsert.. Jag är hungrig, men får inte äta fören om en timme..

Av fueb - 28 maj 2013 00:31

Slapp redovisningen idag,igår..eh ah..
Så den blir idag ist, så jag hann skriva dit lite mer. Förövrigt blir det nog en chill dag, med nada pluggande på lektionerna. Efter skolan drar jag direkt för att klippa mig och färga håret. När jag väl kommer hem därifrån har jag en halvtimme på mig att äta, duscha och fixa mig tills vi ska åka igen. Syrran ska ha klasskonsert på Borgis, kom gärna o kolla 18.30 börjar det, 25 kr inträde.

Orkar inte. Trött. Less. Blää.

Av fueb - 27 maj 2013 07:07

Godmorgon! Haft fullt upp de senaste dagarna därav ingen uppdatering. Igår var jag på 2 "kalas", mina kusiner som fyllde. Idag ska jag förhoppningsvis inte ha en svenska redovisning och jagska egentligen kunna alla mina repliker utantill .. Lovely..

Av fueb - 26 maj 2013 04:03

Av fueb - 24 maj 2013 01:34

Jag är helt överlycklig! Jag kan inte förstå hur jag lyckas ibland.. Har fått B på 2 olika spanskaprov, var av att ett av dem var jag 1 poäng ifrån A! :D Jag är förvånad över mig själv..

Helgen kommer nu bestå utav plugg, plugg och 2 födelsedagar som ska firas, samma dag oxå.. Behöver lite motivation för att orka med helgen och de 2 sista veckorna nu i skolan. Helt ofattbart att det bara är 2 veckor kvar i nian nu..

Av fueb - 22 maj 2013 17:42

hej på er! Dagen började sådär.. Riktigt mysväder idag igen, men jag var tvungen att ta bussen till skolan, som vanligt. Haha det har inte gått speciellt bra för nån av oss 4 tjejer idag.. Haha.. Mycket otur..

Efter skolan gjorde jag samhällsekonomi provet, och det kändes faktiskt bra! men vi får se..

Så nu ligger jag på altanen och solar och pratar lite med mamsen och messar :) ska snart ta tag i lite plugg.

Av fueb - 21 maj 2013 18:14

Åh vilken fin Tisdags kväll det är. Ligger i sängen och messar med en otroligt fin person, lyssnar på musik och pluggar lite samhälls ekonomi. Medan det är sådär mysväder ute.

~Det kanske är på rätt väg iaf~

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards