fueb

Alla inlägg under mars 2012

Av fueb - 31 mars 2012 22:09
På en restaurang kom en bög in och sade till restaurangägaren:
- Jag skulle gärna vilja ha en bit mat för jag är så hungrig!
- Nää! jag kan inte ha bögar på min restaurang, då blir dom andra gästerna bortskrämda!
- Joo, men snälla jag är så grymt hungrig.
- Nej, det kommer snart ett gäng vägbyggare som ska äta här och dom hatar bögar!
- Jo men jag kan sitta där borta i det hörnbåset och jag kommer
inte att säga ett knyst. Det kommer inte att märkas att jag är här. Snälla jag är så hungrig!
- Ja, okej då. Men då får du hålla tyst.
Bögen går och sätter sig i hörnbåset, beställer in mat som han efter en kort stund får serverad. Medan han sitter där och äter, kommer vägbyggarna in och dom sätter sig först vid bardisken för en öl. Efter en liten stund säger en av vägbyggarna:
- Fy fan! Jag är så
kåt så jag skulle kunna sätta på en ko!
Då hörs det från hörnbåset där bögen sitter:
- Mmmmuuuuu!
Av fueb - 31 mars 2012 21:21

OH MY GOD !!!



Jag kollade runt lite på Ginas hemsida och

hittade dessa skönheter :


 




Neon Gröna Jeans ! 

Kääääär !


Dem fanns även i *Neon gult, och persikofärgade, suuuper snygga ! ^^


|



Idag har jag: Städat huset, Duschat Gjort klart mitt SO arbete,

Pluggat 93 Engelska oregelbunda verb till på Onsdag, Prov.. Pluggat till Svenska provet på Torsdag..

O sen inte hunnit med så mycket mer. Så nu sitter jag o kollar på skor och kläder på internet ^^ 

Kollar på tv och Chattar ^^



Jag blev typ överlycklig i torsdags på Idrotten, Vi hade Dans !!   

Street, Jazz, HipHop, Balett blandning, så jääävla kul! ^^

Saknar dansen :/



I Fredags fick jag äntligen träffa mitt hjärta igen, Både han och jag har varit sjuka i veckan... :/

Men jag följde med honom hem i Fredags, o så ska vi va imorn ^^ 

Uuuunderbart ! 

  

Av fueb - 31 mars 2012 01:13




Jag tänkte inte ens på de...








Av fueb - 26 mars 2012 20:00

Hejsan !


Dagen har inte varit speciellt bra.


Mått dåligt, trodde jag skulle dö. 


Det enda som va riktigt bra med dagen var att


jag fick träffa mitt hjärta igen  





jag vet att du kommer läsa det här så ville bara säga att jag älskar dejj mer

än allt annat, du är de bästa jag vet, o jag skulle inte klara mig utan dejj

Jag är helt super lycklig med dejj, Du är mitt allt !

Jag älskar dejj !    








När jag kom hem gjorde jag inte speciellt mycket, skulle plugga, men 

det gick inte.. :/ senare Skypa jag med Jennie och Daniel :) 


får försöka orka med dagen imorn.... 


































Av fueb - 24 mars 2012 22:23




Asså jag fattar inte !







O du fattar ju Fan inte heller!

















~.~

Av fueb - 24 mars 2012 22:00

Löööördag kväll, o jag har tråkigt, och saknar redan min kille  


Igår sov ju älskling här till idag, det va underbart, förutom skräckfilmerna....

Vi vakna vid 7 imorse....


Idag, har jag varit ute o gått med Bella Mamma och Syrran i det härliga vädret ^^

Och så somna jag i soffan....



Just nu kollar jag på film, o har skit tråkigt, o mår sådär...


Suck...

Av fueb - 22 mars 2012 21:45

En hel vecka har gått o jag har inte bloggat, jag vet seriöst

inte vad jag gör på dagarna eftersom jag inte bloggar...



I tisdags hände nåt jag aldrig trodde skulle hända, min spanska lärare,

berätta för alla vilket betyg dem låg på, o jag ligger på C ! O hon sa till och med

att jag skulle klara av B eller A !   

Helt otroligt, det trodde jag aaaaaaldrig !!!


Igår gick jag på stan med Ebba o träffa även älsklingen min <3

Ebba var så sjuuukt pinsam igår att jag inte ens tänker berätta vad hon gjorde

men jag skratta rätt lagom mycket! 


Imorn, Fredag, dagen kommer gå så jävla seegt ! 

För det första Varken Ebba, Emelie eller Ida ska till skolan,

och så längtar jag tills efter skolan när jag får träffa min älskling ! 

O han ska även sova här ^^<3 


Jag kommer ju dö, vi ska kolla på skräckfilm :s 



Men just nu kollar jag på världens bästa serie Alcatraz ! 

Så sjuuukt bra! 

                 


Ne nu ska jag kolla klart o sen sova, 

PussPuss <3

Av fueb - 15 mars 2012 22:25

Senaste inlägget: I Lördags


Förlåt för de.... har verkligen pluggat varje dag, o så har jag inte mått så vidare bra o så.


Idag i skolan hade vi Hemkunskap, So och Spanska. Sen gick vi o kolla på en teater, den

va väl rolig, fast samtidigt lite konstig. Så fick sluta vid 2 ist för kvart över 3 ^^


O min älskling fyllde 15 idag ! så efter skolan följde jag med honom hem, mysigt och roligt !

Fick även träffa lite av hans släkt  


När jag kom hem va klockan typ runt 9 och då satte jag mig och skrev klart svenska analysen 

till imorn... Gäääsp va tråkigt! och skrev dessutom klart engelska texten.



O jag vet inte om jag sagt de, men jag gillar verkligen inte spanskan!

Så jag skiter lite i hur det går för mig... Men vi hade ju spanska prov förra veckan,

och jag fick 23 av 35. Det va helt okejj, för att inte ha fattat och kunnat något...



Men nu ska jag gå o sova, godnatt !




Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards