fueb

Alla inlägg under juni 2015

Av fueb - 14 juni 2015 12:19

I Torsdags var det min tur att gå ut andra året på gymnasiet och blicka framåt mot det sista året jag har kvar på gymnasiet. Jag kan inte fatta att jag bara har 1 år kvar i skolan. I Torsdags fick jag och 4 till tjejer i min klass stipendium, väldigt överranskande, men roligt! När avslutningen var klar tog vi (nästan hela klassen) oss ned på stan för att äta lunch på Rhodos. Vilket var otroligt mysigt och gott! Kvällen bestod sedan av middag med familjen här hemma. 


        

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards