fueb

Alla inlägg under juni 2014

Av fueb - 24 juni 2014 23:30

Hejsan! 

Startade dagen med några ägg och lite lax, efter det kollade pappa och jag vad som fattades i husvagnen för ett tag på öland. Pappa och jag tog oss sedan ut för att övningsköra lite, grymt längesen! När vi kom hem igen tog jag mig an ett riktigt grymt träningspass! Så underbart. 


Snart dax att sova för imorn kommer äntligen min älskade hit, som jag har längtat! På Torsdag åker jag pappa, syster och Bas dessutom till Bråvalla, så grymt taggad!! 


Nu de kommande veckorna har jag fullt upp, roliga saker dessutom! 

Som Bråvalla, Öland, en tripp till Köpenhamn med älskling, åka hem till honom i ett gäng dagar och i början av Augusti får jag äntligen hela rälsen i munnen!  

Av fueb - 22 juni 2014 22:18

I fredags var det ju midsommarafton, då åkte hela familjen först till Norrköping och kollade lite sedan åkte vi till Söderköping för att köpa glass på smultronstället. Jisses vad goda dem är, men jisses vad mycket man får! orkade inte äta upp hela haha. 


    Hela familjens olika glassar plus Bellas bägare emd mjukglass. 


  Detta var den glassen som jag åt, ''peppar, peppar''. 


  Pappa, mamma, syster.


          Två sista bilderna är de kläderna jag hade på mig under dagen. 


Vi åkte sedan vidare och hälsade på min faster där de låg med husvagnen. Efter det drog vi oss hemåt och åt middag och spelade lite kubb på trädgården och åt massor av smultron. 


          Efter kubbet gick vi på en liten promenix till min fina vän Emelie, där vi stannade någon timma. 


                     

Dagen efter, alltså igår, gick vi på en promenad hela familjen och jag fotade en del även då.      2 gamla döda träd                 Vi undrade vilka ankor det var som skulle köra sakta, och om ankor ens kunde köra...      Vi träffade på några kossor och några kultingar som gick löst! 


När vi kom hem från promenaden fikade vi vårat midsommar fika, jordgubbar och glass, mums!   



 Hoppas ni hade en bra midsommar! 






Av fueb - 17 juni 2014 21:43

                     

Av fueb - 13 juni 2014 15:43

Efter många bra händelser de senaste veckorna, att vi vann pengar på V75, bokat resa till Kreta, middag på rhodos, skolavslutningen igår, har jag nu haft sommarlov i mer än 24 timmar!

Förut åkte jag in med mormor och morfar till teaterparken i spöregn för att kolla på LBS utspring, då min älskling tar studenten idag, han var så fin och fyfan vad han är bra!

Sprang sedan till pappas morbror, åt lite och nu sitter jag o syster, pappa o hans morbror i bilen på väg upp till Stockholm, Solna, för att kolla på 1D-konserten! Kan inte en enda låt, men det blir nog en häftig upplevelse, haha!

Av fueb - 12 juni 2014 06:58

Hej! Det känns som att det var år och dafar sedan jag skrev här sist, och så är det, ungefär.

Londonresan blev bra, shoppade en del och gick i shorts och linne hela dagen, även på kvällen. Det var löjligt varmt.

De sista veckorna i skolan har gått riktigt snabbt och idag hår jag äntligen skolavslutning!

Igår var jag på rhodos med mina tjejer och åt avslutningsmiddag, otroligt mysigt och roligt.

Har även under veckorna fått reda på mina betyg och jag är nöjd, förutom i ett ämne. (((::

I Tisdags, 10 Juni, hade Bas och jag vår ettårsdag och sov på hotell. Han är världens bästa kille. Supermysig dag! Älskar honom så mycket.

Men som sagt idag är det skolavslutning vilket leder till sommarlov! Så nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan dra mig mot skolan.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards