fueb

Alla inlägg under november 2013

Av fueb - 29 november 2013 17:58

Detta dygn har verkligen varit upp&ned, välbehövligt och ganska underskattat.

Kanske fått tillbaka en del som saknats och en del med omstart.

Ena stunden är livet underbart o andra stunden ligger den på botten.

Av fueb - 28 november 2013 15:47

Ibland har an ju lite tur.. 14.50 bussen var sen så hann med den, super skönt! Så nu har jag legat i sängen ett tag. Svinkallt ute, fryser, det blåser som fan o jag saknar min älskade.

Sugig torsdag!

Ska dessutom snart öva till engelskatalet, kan nog gå GANSKA bra faktiskt. Håller tummarna för det!

Annars vet jag inte riktigt vad som händer..

Fick igår veta att jag fått D på matteprovet och i måndags fick jag reda på att jag fått A på engelskaprovet, yes! Ganska så skön känsla lixom..

Av fueb - 28 november 2013 08:32

Jag ligger i min varma sköna säng o hör hur mycket det blåser ute, det är säkert minusgrader oxå. Har absolut ingen lust att lämna sängen för att ta mig till skolan.. Men jag typ måste..

huvudvärken har inte släppt o det spänner nu i hela huvudet. Tagga matte med detta!

Av fueb - 27 november 2013 08:06

Väckarklockan ringde nyss och jag känner mig ovanligt pigg. Dock har jag fortfarande huvudvärk och halsont.

Men denna dag borde jag klara av, inte smartaste valet att vara med på idrotten kanske, men vadå? Det är ju styrketräning;)

Av fueb - 26 november 2013 20:53

Yes! För ett litet tag sedan fick jag reda på att vi har sovmorgon imorn, så nu har jag bokat av min tid hos skolsyster för en sån där koll för tredje gången, haha.. sån jävla flyt jag haft.. haha jisses!

Men så underbart! Börjar då 10 imorn och slutar 14.40

Av fueb - 26 november 2013 18:48

Känner mig lite smått duktig idag faktiskt. Eftersom pappa kom och hämta mig efter första lektionen idag har jag hunnit med att göra några läxor, städa rummet, tvättat och hängt den, försökt hjälpt min kärlek och ska nu äta hemmalagad Pizza och kolla på Awkward. 


Under kvällen blir det väl att kolla lite tv och sedan sova. 

Av fueb - 25 november 2013 16:32

När våra bussar glider iväg åt 2 helt olika håll, det är inte en lustig känsla. Allt jag vill är att få vara där igen, att få känna värmen och tryggheten.

Jag är så trött ! Klockan är bara halv 5 och det är redan svart ute, ingen motivation till att plugga direkt.

Fick idag reda på att jag fått godkänt på samhällprovet alltså E, och C på psykologi med några områden med C+ och A. Känner ändå ingen ork till att plugga, men jag vet att jag måste om jag ska lyckas framföra talet på engelska imorn med bara stödord.

Av fueb - 24 november 2013 22:32

Hallojsan! 


Jag hann med bussen till Björne och hade en fin helg hos hjärtat mitt. 


Idag har vi inte gjort så mycket; vaknade upp med halsont, varit på promenad, gosat, pratat och bara varit. Han skjutsade hem mig och åkte sedan hem själv vid halv 8. Då kollade jag på slutet av FaceOff, Solsidan och Partaj, jag har dessutom hunnit kolla över talet.  


Just nu går Karate kid på tv:n, men jag ska bara dricka klart mitt te och sedan sova. Imorgon är det dags för skola för mig igen efter en veckas sjukdom. Kan inte direkt påstå att jag längtar, men men.. 



Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards