fueb

Alla inlägg under september 2013

Av fueb - 30 september 2013 07:02

Tror nog inte sängen har varit så här skön och mysig, vill inte kliva upp! Speciellt inte nu när jag är förkyld.. men idag har vi psykologi och jag får träffa älskling, så jag överlever nog.

Hoppas ni får en bra dag! (:
Ciao

Av fueb - 30 september 2013 00:43

Det blev en lyckad dag. Vi hann med bussen, inte så mycket folk på stan, lunch med syrran och så fick jag med mig fina grejer hem!

?Dream on dreamer? tröja// Gina tricot~ 129 kr

Tröja? Gina tricot~129 kr

Löpartights? Cubus~ 279 kr

Och så köpte jag även ett halsband som jag tyvärr inte har någon bild på..

imorn äre skola, slutar som vanligt 13.50 och ska då till stan o sedan möta upp älskling ett tag. Love him.

Av fueb - 29 september 2013 10:44

Som ni ser på rubriken så är jag lycklig. Har världens lyckorus i hela kroppen!
Det faktum att jag ska på stan med syster idag o hitta fina grejer, det är helg, det går bra i skolan, det är höst (!) Och jag har världens finaste kille. Kan det bli bättre eller?

Men nu måste jag sätta lite fart, bussen in mot Nypan går 12.00

Av fueb - 29 september 2013 01:02

Hej på er!  sitter just nu i soffan och kollar på Transformers, ska snart gå och lägga mig. Är så sjukt trött!


Igår var en super mysig dag! Klänning i skolan, älskling kom och hämta mig, vi åkte till willys oxh vi fick med oss både choklad och B&J med oss hem. Väl hemma gick vi på promenad i höst-mörkret, åt god mat, kollade film och myste framför film med B&J, choklad, popcorn och jordnötsringar. Sedan somnade jag brevid honom.

 

Idag Åkte vi in till stan ett tag, eller iaf till Karlssons, Rusta, Jysk och sådant för att kolla lite. Sedan ''spelade'' vi lite sims, lyssnade musik och gosade tills han skulle dra in till stan igen. Då gjorde Linnéa och jag mat till hela familjen, Tacos! Sen har jag bara kollat tv, spelat sims och faktiskt gjort lite på min engelska ''läxa''.


Imorn ska jag dra in  till stan med syster ett tag för att kolla efter lite saker, mys det oxå. Sedan blir det väl att plugga lite.


Ne, nu ska jag kolla klart på filmen och sedan sova, God natt!

Av fueb - 27 september 2013 08:40

Godmorgon!
Så skönt att vakna halv 9 ist för 7! Ska snart upp o duscha, fixa o sedan dra till skolan med halv 10 bussen.

Hoppas dagen går fort..
ha en bra dag!

Av fueb - 26 september 2013 23:46

Ligger nu i sängen efter allt pluggande, pannkakor, tv och te. Imorn har jag sovmorgon och börjar inte fören 10.15, så lovely!! 3 lektioner, älskling kommer och hämtar upp mig vid 14.30, vi köper choklad, vilket är ett måste. Sedan hem till mig där han spenderar natten. wunderbar!

Det blir då säkert lite xbox-dansande och massa gos.

Men nu säger jag godnatt innan jag fryser ihjäl.

Av fueb - 26 september 2013 18:19

Fan vad det är härligt att ha fått en dator från skolan! Dock skulle jag ju inte ha tackat nej till en macbook, men nu är det som det är. Dock ett minus att den är så jävla tung och klumpig. 


Idag har jag haft min andra tyska lektion, så glad över att jag bytte från spanska till tyska! Nu om dagarna när jag kommer hem vill jag lixom plugga, eller ah.. iaf om det omfattar tyskan.. Så ligger just nu med datorn i knät i sängen och pluggar tyskaglosor som inte är till fören om en vecka, torsdag nästa vecka, men är så excited så gör dem redan nu^^ Hade sedan matte, lunch, svenska och sedan matte igen som sista. Skulle möta älskling på stan men när jag kommer ut från skolan så står han där och väntar på mig! Världens bästa unge!! Sedan gick vi tillsammans, hand i hand, i kylan, till stan. Tog sedan bussen hem, o han hoppade av vid gumshallen för att spela fotboll. 


Så just nu vet ni ju redan vad jag gör och snart blir det pannkakor som mamma har gjort, fina mamma. Fryser, ja fryser, det gör jag oxå! helt sjukt mycket. Halsont, iskall, nyser o grym huvudvärk. Lovely! 


Ne nu ska jag fortsätta med mitt tyska-plugg ^^

Ciao! 

Av fueb - 26 september 2013 07:12

Godmorgon vaknar upp med halsont, huvudvärk och en halvtäppt näsa
Blir inte bättre av att jag fryser och saknar älskling. Snart skola oxå. Orkar inte gå dit..

Orkar inte bli sjuk igen!!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards