fueb

Alla inlägg under juli 2013

Av fueb - 31 juli 2013 13:56

Godmorgon!

Ska försöka fixa bilder på kläderna idag, som jag köpte i Göteborg. Det blir nog även lite fler bilder från Liseberg o.d

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Har världens sug efter att träna, men nej det får jag inte
Vad som händer idag vet jag inte än.
Hör av mig senare! Peace~

Av fueb - 31 juli 2013 04:28

Time to Sleep, tho without someone Too cuddle with.. :((

Av fueb - 30 juli 2013 13:28

Oj vilka dagar det har varit!

Vi kom väl iväg runt halv 8 i söndags och var framme runt halv 12 vid hotellet i Göteborg. Vi Checkade in, lämna väskorna och lämnade bilen, sedan gick vi till Nordstan som låg precis bredvid hotellet. Det blev en hel del shopping, fick med mig 2 klänningar, 2 kofta/munkis, och 2 tröjor. Mycket nöjd!

Vid klockan 18.00 då allt stängde gick vi tillbaka till hotellet för att äta på pizza Hut, typ allt var slut, men det funka iaf. Sedan gick vi ut på en promenad runt i Göteborg ett tag, tog oss tillbaka till hotellet chillade där, duschade och sedan sov.

Igår åt vi frukostbuffé, plockade ihop våra grejer på rummet och drog sedan till Liseberg. Vi var där från ca 11.30 tills det stängde. Åkte en hel del trots alla långa köer. vi hade ju iaf tur med vädret, gråmulet till en början men sen blev det dödligt varmt och sol..


Mamma pappa o syrran efter Kållerado, dyngsura. Det var jag dock oxå..

Uppsvinget

Balder

Kanonen

Lunchen

 


Så det blev en hel att gå de här 2 dagarna, ont i ryggen och fötterna fick man. men det var det värt.

1

Av fueb - 28 juli 2013 05:34

Oj.. det blev inte direkt så bra.. har sovit knappt en timme...
Men jag måste upp o duscha nu, får sova i bilen sen!

Hörs senare! Peace~

Av fueb - 28 juli 2013 03:28

Fredags:

När man mår dåligt och är sjuk äre inte helt fel att vakna upp till den bilden från sin pojke.

Under denna dag hände inte mycket inte, till en början. Jag lyckades tillslut övertala päronen om att Bas skulle få komma hit. Så inom en halvtimme var han här och hade med sig en rosbukett, med röda rosor till mig <3

Lördags:

Vaknade upp vid 9 var vaken en timme, somnade, vaknade efter en timme och gjorde samma sak en gång till. Tillslut, vid 2, klev jag upp, lyckades övertala mamma o pappa igen, duschade och sen kom min fina och stannade i 3 timmar. Blir borta från honom i 2 veckor nu.. :( För idag, söndag åker jag, mamma, pappa o syrran till Göteborg, för att shoppa idag, sova på hotell en natt och sen Imorn Liseberg och sedan hem några dagar och sen dra till Öland i en vecka. Medan min pojke drar till Gotland på måndag, samma dag jag kommer hem från göteborg och så kommer han hem några dagar efter jag åkt till Öland :/ Men men.

Måste sova nu, ska upp om 2 timmar..
Natti natt! Peace ~

~*~

Av fueb - 26 juli 2013 14:25

Mitt liv är helt värdelöst och den enda personen som lyser upp mitt liv just nu får jag inte ens träffa.

Av fueb - 25 juli 2013 02:09

Fryser man mycket om man ligger nerbäddad i sängen under en teddypläd, täcke och en fleecefilt? Jag gör det i alla fall..

Det gick väl hyfsat bra att äta förut lite svårt att svälja och orkade inte allt. Och som vanligt satt jag kvar längst.. what ever. Efter maten la jag mig i sängen för att vila ett tag till. Sedan satte jag mig och kollade fotboll Sverige-Tyskland, sååå dålig domare! Efter det spelade jag ett tag med pappsen och nu ligger jag här och ska väl snart försöka sova lite.. Dock är det alldeles för ensamt :((

Imorn blir det väl sängen största delen av dagen igen, kanske försöka måla naglarna och se över lite kläder. Jag ska iaf ta det mycket lugnt.

Nu säger svampbob och jag godnatt!

Av fueb - 24 juli 2013 18:10

Legat i sängen nu i 4 dagar och knarkat penicillin och andra tabletter. Har inte ätit nåt på 4 dagar förutom piggelin och fil. Så idag när halsen börjar kännas bättre och jag börjar känna mig hungrig igen, ska pappa köpa mat från McDonalds ^^ får dock se om jag klarar av att äta det.. hoppas.

Har ingen ork i kroppen och det känns fortfarande lite när jag sväljer. Mandlarna börjar bli mindre men har feber. Huvudvärken har inte släppt än och har ont i hela kroppen.

Hoppas att detta försvinner snabbt nu!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards