fueb

Alla inlägg under augusti 2012

Av fueb - 18 augusti 2012 17:37

Happ hupp, nyss hem kommen ! Har bara hunnit byta från shorts till jeans, svinigt kallt ute alltså.. Men skit i de. Vi va ju hos min kusin o gratta henne, sen drog vi vidare i handla o så, så nu sitter jag i soffan lyssnar musik, o är helt slut, skiit trött ! O om ca 1 timme ska vi till grannarna för kräftskiva ! Kommer ju däcka! haho.. (Y) ;)

Undrar om det blir en lång kväll/natt idag oxå kanske? ;}

Ha en trevlig kväll/helg allesammans !

¡ Peace Out !

Av fueb - 18 augusti 2012 17:32

Who will love you?
Who will fight?
Who will fall far behind?

Av fueb - 18 augusti 2012 13:55

Goood Morning !

Vi kom dårå hem ungefär vid 7 imorse, då gick jag o la mig, o pappa väckte mig för typ 10 minuter sedan.. O det härliga är att jag kan inte slappa hela dagen, NEJ, för vi ska till min kusin som fyller idag. O dit ska vi vid 2 ! Jag är liiiite trött.. Men men !
Måste gå o äta i fixa nu, hörs senare


¡ Peace Out !

Av fueb - 18 augusti 2012 02:00

Nu sitter man här ute i denna campingstol, med dubbla strumpor, dubbla tröjor, luva, vantar, skor o filt. Runt elden, med en massa goa människor, o fryser arsle av mig, men men, vad gör man inte för kräftor. Kan inte klaga, vi har haft super väder, med mycket sol, myggor bara ett litet tag, o nu äre kolsvart runt omkring oss. In i skogen ser man inte, men rakt fram är en super fin sjö, omringad av skog o berg, super mysigt ! Vi har varit ute vid kräftburarna 3 gånger o har fått med oss rätt mycket tillbaka ! Super !
Fast natten är lång, och inte slut på kräft-jakt ännu, inte !
Typ runt 5 timmar kvar här vid elden under bar himmel fylld med lysande stjärnor!

Första bilden är från nån timme sedan.
O de andra 2 från dagen när vi kom hit o det var ljust, underbar utsikt !

¡ Peace !

Av fueb - 18 augusti 2012 01:49

Nu sitter man här ute i denna campingstol, med dubbla strumpor, dubbla tröjor, luva, vantar, skor o filt. Runt elden, med en massa goa människor, o fryser arsle av mig, men men, vad gör man inte för kräftor. Kan inte klaga, vi har haft super väder, med mycket sol, myggor bara ett litet tag, o nu äre kolsvart runt omkring oss. In i skogen ser man inte, men rakt fram är en super fin sjö, omringad av skog o berg, super mysigt ! Vi har varit ute vid kräftburarna 3 gånger o har fått med oss rätt mycket tillbaka ! Super !
Fast natten är lång, och inte slut på kräft-jakt ännu, inte !
Typ runt 5 timmar kvar här vid elden under bar himmel fylld med lysande stjärnor!

Första bilden är från nån timme sedan.
O de andra 2 från dagen när vi kom hit o det var ljust, underbar utsikt !

¡ Peace !

Av fueb - 17 augusti 2012 17:28

Hello guys !
Just nu sitter jag i bilen på väg för att fiska kräftor, med familjen + 2 andra familjer, nånstans i Katrineholms trakten :)
Så det kommer bli en lååång kväll/natt !

Hoppas på mycket kräftor, och att det blir en bra kväll/natt, helst utan myggor och kyla. Men de kan jag nog fet glömma!
Men men, får göra det bästa av situationen. :)

¡ Peace Out !

Av fueb - 16 augusti 2012 16:46

Hello.
Någon här som läser på denna sida, som har instagram?

I så fall, följ mig: EmmaBrunberg
I will förmodligen follow you tillbaka !

Svengelska här jaaow ! ;}

Av fueb - 16 augusti 2012 03:06

Goood night People !

Take Care!

¡ Peace Out !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards