fueb

Alla inlägg under september 2012

Av fueb - 30 september 2012 23:48

Denna dag, Sista September 2012 upplever vi aldrig mer igen. Imorgon börjar Oktober, en ny månad med nya möjligheter.

Mina sista ord till er, för denna månad får bli:
Godnatt!

Av fueb - 30 september 2012 13:56

Blir till att åka till älsklingen idag<3

Så jag ska typ fixa lite till sen bär det av ^^

Av fueb - 30 september 2012 12:11

Godmorgon godmorgon!

Vad händer idag då? Jag ligger fortfarande i sängen och tänker på allt, som vanligt..

Ska väl försöka vakna till, äta någe och sedan göra lite nytta, typ läxa, om jag har nån... Eller städa eller så.

Skriver senare ^^

Tankarna kommer, tankarna går, inget kommer aldrig vara som i går..

Av fueb - 30 september 2012 03:41

Godnatt allihopa!
Tänkte bara avsluta med denna kloka bild :)

Av fueb - 30 september 2012 02:11

Hej! Världens underbaraste dag på riktigt länge!
Den har varit helt sjukt fantastiskt, den har då spenderats med min kärlek och syster min. Älsklingen min och jag har spelat starwars , myst, pratar och gosat, när systra mi va med kolla vi tv, åt, skraaattaaa, spela gamecube, Mario cart och Mario party 4, var ute på en promenix med Bella och så ^^

Jag är så dödligt kär, bara de att han kollar på min viker sig knäna på mig!

Av fueb - 28 september 2012 22:05


 

 

     


Av fueb - 28 september 2012 08:50

Godmorgon antar jag..
Ligger i sängen mår fortfarande inte bra, så är hemma från skolan.
Hela gårdagen satt jag dårå och plugga inför "första världskriget" provet, som är idag. Jag ska åka in till den lektionen o göra provet sedan hem.

Skriver något mer inlägg lite senare ska försöka sova lite nu, ha en bra dag!
¡Peace Out!

Av fueb - 27 september 2012 13:51

~ Att ha sån här panik och vara så här stressad är inte bra! ~

Hejhej alla människor!
Ligger i sängen och är panikslaget stressad! Har nämligen SO - prov imorn, på "första världskriget". Och jag kan typ inte ett skit, för jag har varit sjuk några gånger när dem har jobbat med det i skolan, så halkar efter! Men jag pluggar på för fullt just nu och de jag läst nu verkar fastna, än så länge iaf...

Jag gick hem igår för att jag inte mådde bra, och det blev bara värre o värre under gårdagen. Så jag stanna hemma idag också, får se hur jag gör imorn, om jag går till skolan eller ej.

Men nu ska jag nog gå o äta lite sedan fortsätta plugga!

Ha en bra dag!
¡Peace Out!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards