fueb

Alla inlägg under januari 2013

Av fueb - 30 januari 2013 18:50

Glitter. åh, har fått en liten förälskelse i glitter.


It's so magical.

             

Av fueb - 29 januari 2013 22:34

Hej!


har varit en rätt jobbig, kall/varm eftermiddag kväll, med extrem värk och allt vad det nu än heter.


Sitter just nu och kollar på tv, och försöker leva. Blir hemma imorn oxå, ska försöka vila ut då och försöka bli frisk.

Jag har inte direkt nåt mer att säga för tillfället..


Känner mig precis såhär, helt utslagen...haha..

 








Av fueb - 29 januari 2013 14:44

Kan ni förstå känslan?
Man ligger i sängen, skulle egentligen varit i skolan, under en fluffig filt och täcke och tjocktröja på, men fortfarande fryser.

Japp är hemma och är sjuk.
Mår inte så speciellt bra, och har nu grym mensvärk!

Ska väl försöka gå o äta något, och sedan sova eller spela lite sims.. Te och Alvedon står oxå på listan!

Hörs senare!

Av fueb - 28 januari 2013 20:30

Det har faktiskt varit en helt hyfsat lugn dag. Sovmorgon, typ bara läsning i skolan och sjöng lite på musiken.


Efter skolan drog jag mig ner på stan, försökte få tag på älskling och när jag väl fick det skulle han o träna, så jag gick på stan ett och fick med mig en munkjacka hem. Vi åkte hem till älskling, gick ut med vovven, åt, busa och bara tog det lugnt.


Nu är jag nyligen hemkommen och ska sätta mig o kolla tv ett tag, och sedan hoppa in i duschen.


Natti!


   

Av fueb - 27 januari 2013 22:47

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat rätt mycket idag!

Fysik, Matte, SO, och gjort spanska läxan som är till på torsdag. Jag har även hunnit med att duscha, Skypat med en liten vän och lite annat.


Måndag imorn, men den börjar bra, SOVMORGON ! :D Börjar 9.20, och slutar som vanligt vid 14.20 :)

Känner inte att jag har något speciellt mer att säga för nuvarande.

Så jag säger Godnatt så hörs vi imorgon!


 

Av fueb - 27 januari 2013 12:13

God morgon, typ...
Vakna för ett tag sen men ligger fortfarande och slöar i sängen. Ska försöka dra mig upp, och gå och äta lite frukost hade jag tänkt :)

Idag ska jag nog se till att få lite plugg gjort och försöka träna. Sedan får jag se vad dagen erbjuder (:

Vi hörs senare, kram!

Av fueb - 27 januari 2013 01:23

Hej!


Sitter här i min ensamhet på rummet och myser med tända ljus och kollar runt på bilder på Tumblr och messar med min Fina, älskar honom så sjukt mycket!    Känner att ögonen dessutom bara blir tyngre och tyngre, Men no Need to sleep yet! Stannar nog uppe ett tag till, men säger God Natt till er nu i alla fall!



~Önskar du vore här. Vill somna tätt intill dig, I din trygga famn. Där det är bara du och jag. Få känna din värme, Få höra ditt hjärta slå. Om du bara vore här just nu..~  

Av fueb - 26 januari 2013 20:49

Ny duschad nu då, efter ett träningspass! Riktigt roligt! Snart är det även dags för middag, vet dock inte vad det blir, men säkert nåt gott ^^

Så har just tagit på mig mys kläder, slagit mig ner i soffan framför datorn och skriver just nu detta oerhört icke intressanta inlägg :)



Jag hör väl av mig lite senare, Kram Kram ^^


 

(Mitt foto)

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards