fueb

Alla inlägg under oktober 2013

Av fueb - 31 oktober 2013 20:50

Av fueb - 30 oktober 2013 23:03

Så okej. Jag var på stan med syster i lördags och fick då med mig ett rött linne hem. Sov sedan hos älskling.


I måndags sov älskling hos mig till idag. vi skulle kolla på alla sagan om rigen filmerna men vi såg bara halva första.. Annat kom ivägen som att spela Buzz och prata. IDag fick jag även min tandställning, inte direkt det mysigaste. Det minst mysigaste på dessa 3 dagar. 


HAr hunnit med en hel del idag, tandställningen, gick med hjärtat till bussen, rensat mina byxor i garderoben, skrivit in mig på körskolan, handlat, lagat mat, tränat och sitter nu o kollar på tv, Någon Star Wars som går.  


Imorn blir det väl att plugga lite. 


Orkar inte ... 

Av fueb - 26 oktober 2013 09:48

Mardrömmar. Vad är dem till för?
En sak jag sagt att det aldrig kommer hända i verkligheten hände precis i min dröm. Jag grät o mådde så sjukt dåligt, visste inte vad konsekvenserna skulle bli. Precis när jag skulle berätta, ringde min väckarklocka, som tur var och väckte mig ur denna hemska verklighetstrogna mardröm.

Så glad ändå att det bara var en dröm, en hemsk, jävla mardröm.

Av fueb - 25 oktober 2013 19:40

Att börja dagen med att försova sig är absolut ingenting jag rekomenderar! Men jag kom till skolan i tid o allt gick bra. 

Börja med att kolla klart filmen på engelskan, ''Temple Grandin'' Mycket bra film! Sedan skulle vi svara på några frågor om den, mycket med egna åsikter. Sen äcklig mat, natur där vi pluggade lite till Ungdomskultursprovet och bara satt o prata.. Sedan var det dags för provet, det tog ungefär 10-15 minuter att göra, sen var jag klar. och då blev det äntligen LOV ! Drog då till älskling o väntade på honom, sedan drog vi ner på stan och hängde runt lite hit o dit, mot slutet köpte vi chailatte o drog oss mot bt och sa hejdå. Men det varar inte länge, för imorgon sover jag hos honom. Innan det ska jag förmodligen på stan med lillasyster medan älskling gör högskoleprov. 


Nu blir det till att äta middag med hela familjen, Tacos-mys. 


Hör av mig later!   

Av fueb - 24 oktober 2013 23:26

varit en ganska så chill dag, börja med tyska som gick fint, Sedan tillbaka till borgis och kolla på nån film och nån föreläsning om FN, Pannkakor. Sista och andra riktiga lektionen var matte, som gick bra även det. Drog sedan till stan o mötte upp älskling och hans kompis och vi gick då till Silverbullet för att dem skulle hitta nåt till Halloweenfesten. Nog hitta dem något.. 


Vi gick sedan till Cubus och jag blev fattigare men 2 par mjukisar rikare. Åkte hem, åt lite mat, eller för mycket mat.. och gjorde oss sedan iordning. Vilket resulterade i Lila-kaninöron till mig och min pojkvän Captain Jack Sparrow. Med mina randiga byxor, pappas skjorta och mammas skärp. Men det blev en rätt  bra kväll ändå, nu ska jag sova och har sovmorgon imorn. Imorn är även sista dagen i skolan för Oktober, Sen är det LOOOV ! Galet skönt


Natti Natt


           

Av fueb - 24 oktober 2013 06:59

Hej!

Klarade av gårdagen med nöd och näppe. Efter skolan drog jag o träffade älskling, gick lite på stan, kom hem, somnade i sängen, åt lite och åkte sedan och träna. Träningsvärk i rumpa, ben, mage och armar, lite är från i måndags och gårdagens idrottslektion då vi spelade badminton.

Idag blir det först tyska o sen upp till borgis för att kolla på någon film med tema FN, eftersom att det är FN-dagen idag. Mentorstid och sist matte.

Men nu ska jag gå o äta o fixa mig, puss

Av fueb - 23 oktober 2013 08:11

Idag är jag verkligen helt zombie. Drog på mig mjukisar och munkjacka, halvsover redan på bussen. Det kommer inte bli en lätt dag, med både matte och idrott.

Av fueb - 22 oktober 2013 21:31

Hallojsan! 


Dagen har varit otroligt chill, vaknade upp vid halv 9 och regnet öste ner. Första lektionen  kollade vi på film utan lärare, sedan lunch och en hemsk lektion efter det, Samhäll, förstår inte, USCH! Sist blev det tyskatest, gick skit det oxå. Plus träningsvärk.


My love kom sedan och hämta mig o vi drog hem till mig tills vi sedan skulle åka igen, till klasskonserten, Så stolt över min syster! 


   

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards