fueb

Alla inlägg under november 2014

Av fueb - 30 november 2014 11:36

Godmorgon på er, eller vad man nu ska kalla det..

Halva helgen har gått och idag är det redan första advent! Igår tog vi en sväng in till stan för att hitta någon julstjärna eller dylikt att ställa i mitt och min systers fönster. Efter ett bra tag av letande hittade vi vita stjärnor på fot. Den ser så fin ut i mitt fönster. Vi köpte även nya stearinljus med silvrigt och rött glitter, har en obeskrivlig kärlek för glitter.

Just nu ligger jag i sängen och pluggar lite sociologi, kommer bli en i stort sett pluggardag med inslag av övningskörning och städande. Snart ska jag upp och äta en gemensam mysig frukost med familjen, vilket inte händer speciellt ofta.

Jag skulle verkligen vilja ha mer julpynt i mitt rum, men jag vet inte vad.. Något förslag?

Av fueb - 23 november 2014 23:56

Hej o hallå!
Klockan är väl egentligen alldeles för sent att blogga och jag är väldigt trött, men det blåser så härligt ute och jag tycker det är urmysigt! Vill sitta i sängen och plugga körkortsteori, konstig filur som faktiskt tycker det är kul, right?

Av fueb - 17 november 2014 22:19

Efter en riktigt seg, lång och tråkig skoldag vilket resulterade i att jag nästan somnade på både sociologin och svenskan åkte jag hem och läste äntligen ut svenskaboken till Torsdag. Vilket känns otroligt skönt, det innebär att jag kan lägga lite mer fokus på det argumenterande talet jag ska skriva till på Fredag, på engelska. Att prata inför folk är absolut inte min starka sida och speciellt inte på engelska.

För att bli av med lite stress cyklade jag en halvtimme på träningscykeln och därefter lite styrkeövningar för rygg, axlar och armar. Jag åt sedan lime/citron kvarg med hallon och mango, mums.

Imorgon har jag min första körlektion på bilskolan, ska bli väldigt skönt och roligt! Wish me good luck!

Av fueb - 16 november 2014 23:01

Dagen började med att jag låg kvar i sängen och läste i några timmar. Då jag har en bok som ska vara utläst till Torsdag. Dagen fortsatte sedan med ett redigt träningspass med fokus på mage och cykling i en halvtimme.

Jag har även försökt att plugga men det har gått sådär.. var även på en promenad, druckit te och kollat tv.

Snart blir det sängen, då jag är svintrött och det är en lång dag i skolan imorgon.

Av fueb - 16 november 2014 01:36

Trött, sliten, stressad och allt som hör till.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards