fueb

Alla inlägg under oktober 2012

Av fueb - 28 oktober 2012 12:57

Hej hej!

Det var ett tag sedan jag var här, det har varit rätt mycket i skolan och så nu..

~jag fick B på både svenska argumenterande texten och talet! super glaaaad!! :D dock fick jag bara E på spanska provet, inte så jättebra.. Men jag kan bättre. ~

Just nu ligger jag iaf i sängen och ska nog kliva upp och äta och sedan hitta på nåt.. Vet inte vad än bara..

Tråkigt inlägg, kanske kommer något bättre senare idag!

Av fueb - 18 oktober 2012 23:08

Hej! Sitter i soffan med mamma o syrran och kollar på Once upon a time, sjukt bra serie för övrigt, rekommenderas verkligen om man gillar lite äventyr, lite drama, fantasy o ah. Ge det en chans säger jag bara!

Blir hemma från skolan imorn med, för att vila upp mig och bli frisk!

Blir väl lite läxor och göra då oxå..

Av fueb - 18 oktober 2012 18:42

Godmorgon skulle man kunna säga ja..
Ända sedan jag kom hem förut har jag sovit till och från, och det känns som att jag skulle kunna sova i flera år framåt!

Mår nog lite bättre iaf, svårt att avgöra eftersom att jag nyss vaknade, men jag tror det.

Inget plugg har det blivit får se om jag orkar det efter vi har ätit..

Av fueb - 18 oktober 2012 18:42

Godmorgon skulle man kunna säga ja..
Ända sedan jag kom hem förut har jag sovit till och från, och det känns som att jag skulle kunna sova i flera år framåt!

Mår nog lite bättre iaf, svårt att avgöra eftersom att jag nyss vaknade, men jag tror det.

Inget plugg har det blivit får se om jag orkar det efter vi har ätit..

Av fueb - 18 oktober 2012 14:30

Hej hej, sjukling här! Ligger i sängen med förkylning, tycker jag har varit sjuk så det räcker nu!
Gick iaf till skolan, hade musik, idrott, inställd slöjd så fick hål och sedan svenska. Vi hade våra argumenterande tal på svenskan. Jag skrev klart mitt igår vid halv 12... Men det gick faktiskt rätt bra, är ändå ganska nöjd :) efter det så åkte jag hem.

Så ska väl vila lite sedan skriva klart svenska argumenterande texten och religions frågorna tills imorn.

¡ Peace Out!

Av fueb - 15 oktober 2012 22:43

Hej hej!


Som min rubrik lyder, så har jag nu, idag, varit i norrköping och jag fick skorna, eller iaf köpte dem..

11.5 cm svarta klackar och fick även med mig ''over-knee'' strumpor, hem.


Syrran köpte världens coolaste tröja asså!

BATMAN ! vill oxå ha en, eller med 'Superman' tryck på ^^


var med på 2 lektioner idag, sedan åkte vi till tandläkaren och drog ut 1 tand. det gick väl bra, har fortfarande  lite ont :/ Sen åkte hem o vila lite o vänta påa tt syrran skulle sluta, sedan drog vi till norrköping dårå.


När vi kom hem därifrån satte jag mig på en gång och börja plugga spanska, jävla spanska prov på onsdag -.-

får väl se hur det går..


Nu ska jag nog iaf gå och sova, upp tidigt för skola imorn igen!


Godnatt alla!

 

//Gina Tricot - 199 kr //

Av fueb - 14 oktober 2012 20:36

 

 

glädjerus

 

Lycka glädje kärlek !

 

 

kärleken till dejj kommer aldrig gå att beskriva.

 

Jag saknar dejj som jag vet inte vad!

2 dagar till sen är du här, o jag i din famn<3

 

|

 

Jag är super jag vet inte vad, för jag o några kumpizar ska på Twi-night den 13 November för att se sista twilight filmen! :D

 

Och imorn ska jag kanske till norrköping och kaaanske får mina skor jag vill ha ^^

 

Av fueb - 14 oktober 2012 14:27

Fasiken vad jag känner mig hängig.
Jag ligger i sängen med huvudvärk och halsont, det känns som att huvudet är fyllt med massa gråa moln.
Jag fryser som en tok dessutom, jag vill verkligen inte bli sjuk, speciellt inte denna vecka som kommer, det går bara inte! :(

jag borde sitta o skriva på min svenska argumentation, plugga spanska, biologi, kemi, skriva fysik inlämningen och svara på religions frågorna.. Usch o blä säger jag bara!

Aja ska väl börja skriva på svenskan nu, kanske skriver nåt inlägg senare.

~puss

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards