fueb

Alla inlägg under december 2013

Av fueb - 31 december 2013 12:35

Godmorgon! Idag är det då sista dagen på 2013 och jag har träningsvärk ifrån gårdagens gympass.

Igår var jag mycket stressad, för jag vet inte vad jag ska ha på mig idag. Jag köpte en tröja igår som jag kollat på enda sedan den kom till butiken och sen ett glittrigt nagellack.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen innan älskling kommer. Jag följer sedan med honom hem, umgås lite med hans familj, sen drar vi på fest ett tag, raketer o ja, sedan är det ett nytt år.

För mig är 2014 mycket välkommen.

<3

Av fueb - 29 december 2013 03:27

Av fueb - 29 december 2013 03:22

Jag har haft en mysig o trevlig eftermiddag/kväll hos min älskade med familjen, god mat, skratt, kramar, pussar, lite förlorande på Fifa men även gjort några mål..

Fick ett gäng hejdå pussar av min kärlek o sen åkte vi direkt till mormor för att hämta vovven. Väl hemma kollade vi först på en fiöm vars namn jag glömt.. och sen "the ugly truth" både filmerna innehöll skådespelaren Gerard Butler. Sen blev det mw3 för pappas o min del o mammsen o syrran gick o la sig..

Imorn, eller då senare idag, blir det övningskörning och hopefully lite träning.

Bilder får ni under dagen, då jag hade brist på tid idag/igår.

Adda mig gärna på quizkampen: EmmaBrunberg

Av fueb - 28 december 2013 22:03

Jag insåg precis att stjärnhimlen ser ut som fyrverkerier. Stjärnor, den mörka himlen, natten, något av det bästa som finns.

Av fueb - 28 december 2013 01:52

Jag känner att jag har en hel del att berätta om dessa juldagar, eller vad säger ni?

Jag har haft ganska fullt upp av ingenting känns det som, det är lov o jag har min kärlek, det är det mitt liv, min fritid handlar om just nu, vännerna finns inte kvar och man undrar vart allt tar vägen..

Men iaf, på julafton jobbade pappa till 2, vi åt julgröt, fixade, öppna lite paket och åkte sedan ut till mormor vid 3. Jag missade halva kalle anka, men lyckades se slutet och skickade in uppsatsen i god tid.

Sedan åt vi en hyfsat god julmiddag med massor av olika saker. Efter det blev det lite tv tittande och paketöppning och sen efterrätt, risalamalta (?), mycket god!

Sjukt nöjd med julklapparna! Ny navelpiercing, Halsduk, biokort, choklad, godis, spegelbricka med ljus, underkläder, pengar, örhängen och så ska vi på en shoppingresa till en europeisk stad under våren 2014 !! So happy!

Så dagen efter, alltså i onsdags kom min älskling hit, vi åkte sedan till farmor och fikade och åkte sedan hem till honom, åt god mat, kollade tv, spelade spel och somnade sedan sött brevid honom. Jag fick då även lite julklappar av dem en lila morgonrock och presentkort. Av mitt hjärta fick jag ett halsband, Du&Jag té, choklad och 3 st kuddar som han har gjort, ett med ett "B", ett med "&" / "<3" och ett med "E", så grymt fina!! Världens finaste pojke.

I torsdags drog vi till stan, kollade in den dåliga mellandagsrean och åkte sedan hem till mig. Vi åt då julbord, kollade film, åt glass och myste.

Idag låg vi i sängen o drog oss riktigt länge och åt en mycket sen frukost därefter städade vi lite och sedan myste tills han skulle åka hem. När han åkt åt vi tacos jag duschade och kollade sedan på film "savages" den var bra faktiskt, sedan lite mw3 med pappsen och nu sängen.

Lite senare idag ska hela my family hem till min fina för att äta lite o ha det trevligt, men än så vet jag inte riktigt vad som hända skall.

Det blev ett ganska långt inlägg nu, men hoppas att det funkar iaf. Senare under dagen ska ni få bilder på mina julklappar jag fått ! Och lite bilder från julafton blir det nog också. sov så gott!

Av fueb - 24 december 2013 11:46

Ooooch det börjar bra! Har fått en chokladbjörn, kindertomte och biokort på 250kr, mamma pysslar med gröten o på tvn går sammys äventyr, myyys!

Av fueb - 24 december 2013 10:38

Godmorgon och God Jul på er!

Jag ligger fortfarande i sängen och kunde inte sova längre. Fast jag tror dock att den resterande delen av min familj sover, förutom pappa som jobbar :/

idag blir det till att göra klart det absolut sista på uppsatsen, fixa, fira jul ute hos mormor, äta julgröt och julbord, kolla på kalle anka 15.00, lite julklappsöppning kanske det också blir, gitarren får antagligen följa med too. Helt enkelt hoppas jag på en bra julafton!

Sen ska vi antagligen på en av gudstjänsterna för att Linnéa måste, på grund av Konfirmationen.

Av fueb - 23 december 2013 21:55

 
     
 
         

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards