fueb

Alla inlägg under november 2012

Av fueb - 29 november 2012 17:46

Åh fy vad jag hatar att vara sjuk!
Fryser, ont i halsen, kan knappt andas, huvudvärk oh allt annat man kan tänka sig.

Har varit hemma hela dagen o sovit, städat, och tagit det lugnt.
Saknar älsklingen min, har inte träffat honom på nästan en vecka :/ och dessutom är det prov i morn.. Dock tror jag inte det blir någon skola för mig imorn.
Igår snöade det här i denna mysiga lilla stad, som jag har längtat efter det vita glittrande täcket över allt!

Orkar inte skriva mer nu, kryper nog ner i sängen o låter tankarna flöda :/

Av fueb - 29 november 2012 17:46

Åh fy vad jag hatar att vara sjuk!
Fryser, ont i halsen, kan knappt andas, huvudvärk oh allt annat man kan tänka sig.

Har varit hemma hela dagen o sovit, städat, och tagit det lugnt.
Saknar älsklingen min, har inte träffat honom på nästan en vecka :/ och dessutom är det prov i morn.. Dock tror jag inte det blir någon skola för mig imorn.
Igår snöade det här i denna mysiga lilla stad, som jag har längtat efter det vita glittrande täcket över allt!

Orkar inte skriva mer nu, kryper nog ner i sängen o låter tankarna flöda :/

Av fueb - 24 november 2012 06:37

Jaha, god morgon dårå, nu är det bara att kliva upp halv 7, en lördags morgon och göra sig i ordningen, för att sedan bli upphämtad och dra vidare.

Antar att jag inte kommer ha så mycket tid till att blogga under dagen, men ni får väl kika in lite då och då och se efter!

Ha en bra dag!

Av fueb - 23 november 2012 23:55

Hey, I'm an idiot! Jag ska upp halv 7 imorn bitti, och jag är vaken!?
Crap, min "svärmor" kommer och hämtar mig senast halv 9 imorn, vi åker och hämtar älskling hos sin pappa o drar sedan till deras kusiner, och släkt, för typ "julMys". Är super stressad och kommer vara jätte seg i morgon bitti!

Vi kommer vara där hela dagen sedan sover jag hos hjärtat mitt, mys <3

Godnatt! Sov så gott!

Av fueb - 23 november 2012 23:55

Hey, I'm an idiot! Jag ska upp halv 7 imorn bitti, och jag är vaken!?
Crap, min "svärmor" kommer och hämtar mig senast halv 9 imorn, vi åker och hämtar älskling hos sin pappa o drar sedan till deras kusiner, och släkt, för typ "julMys". Är super stressad och kommer vara jätte seg i morgon bitti!

Vi kommer vara där hela dagen sedan sover jag hos hjärtat mitt, mys <3

Godnatt! Sov så gott!

Av fueb - 23 november 2012 10:43

Gårdagen börja inte speciellt bra, mådde sjukt illa o var en aning sjuk. Dock var jag tvungen att gå till skolan för vi skulle ha svenska uppsatsskrivning inför nationella i 3 timmar.... Efter de åkte jag hem, somna på typ direkten. Fick lite bråttom när jag vakna, duscha, fixa, sedan åkte jag tillbaka till skolan för genrep av våran sista klasskonsert. Den blev as bra! Jag sjöng till och med solo ;s efter konserten fick jag jättefina blommor av familjen och mormor, älskar er :')

Idag mår jag lite bättre men är hemma, så nu ligger jag i sängen o messar lite med älskling :) ska nog snart äta lite o sen typ vila/plugga/städa, och sen ikväll hoppas jag på tacos mys med familjen! :D

Skriver senare, kram kram

Av fueb - 18 november 2012 16:27

Tja!
Skit dag..

Inget bra humör, fryser, trött.
Har typ sovit och städat denna hemska söndag, och ska väl göra klart so-inlämningen snart..

Orkar inte..

Av fueb - 18 november 2012 02:41

Hej o godnatt, trötter här!
Orkar knappt hålla ögonen öppna, jag somna dessutom på soffan Förut..

Så jag skriver senare, natti natti, sovgott!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards