fueb

Alla inlägg under januari 2012

Av fueb - 30 januari 2012 23:30



Good Night

 


People 







!

Av fueb - 30 januari 2012 20:59

Hela denna dag har gått ut på att det tydligen skulle fastna massa barnprogram låtar på hjärnan... -.- 




dagen har vart tråkig o blää! 

När jag kom hem från skolan förberedde jag mig inför den muntliga engelska redovisningen 

till nu på onsdag, jag ska prata om Bella !   


Men just nu pratar jag med en av världens goaste killar, o vi har några lite ehm... annorlunda samtalsämnen....

Heheh, men kul iaf ^^ Fast pinsamt :$   Fast ändå inte... ^^


Imorn Fu**ing Tisdag sämsta dan på hela veckan ! 

As lång skoldag, sen hem o plugga, ingen Daniel På bussen   


Men det är bara att hålla ut för på Onsdag Följer han med mig hem !   


Peace Out !   

Av fueb - 29 januari 2012 02:31

Japp klockan är alldeles för mycket  och jag borde sova... 


Med tanke på att klockan är över 12 så får jag säga att det är söndag idag...


Igår eftermiddag/kväll va jag ju hos ebba, När vi kom dit laga vi Tacos o åt, 

sen körde vi twister, spelade Kinect ''dance central 2'' , BröllopsNatten och nån ''Djungel Lek '' 

Djungel lek saken va nog absolut roligast med tanke på att jag skratta så jag grät ! :') 

Efter ett tag fick vi med oss Ebbas brorsa att va med oss, o efter ett tag senare hennes pappa oxå.

O efter det  skulle jag hem, Pappa kom runt 22.00 Dem andra skulle sova där men inte jag, 

Rätt skönt ändå att få sova hemma o inte sova med dem... 


Men när jag kom hem kolla jag lite på tv, o gick sedan in på mitt rum o Skypea med Antonini  ^^

När vi hade Skypat ett tag Logga min Lilla älskling in på MSN, så då satt vi o chatta ett tag :)) 

 

Just nu ligger jag i sängen o kollar på tv o bloggar .... 


Idag-söndag- Ska jag hem till Älskling ett tag och sen sedan till dansen... 

Fast jag funderar lite på att hoppa över dansen imorn och byta grupp iaf, hmm...  

får se vad päronen säger senare idag när jag vaknat, efter jag har sovit... 




Aja, Orkar inte mer nu, GodNatt !   Peace Out !   

NBV

Av fueb - 28 januari 2012 13:45

Heejsaan ! Blev tyvärr inget bloggande igår, hade fullt upp, först skolan, sedan träffa jag älsklingen på stan och sen åkte vi hem till honom. Kom hem till honom runt 4, o eftersom han bor ute på landet, vare As mycket snö där ute, o efter typ 5 minuter låg jag i snön -.- sen gick vi ut med deras hund, sen gick vi in och gjorde inte så mycket. O runt 6 kom hans mamma hem o vi åt o kolla på tv, efter det gick vi upp till hans "rum" o la oss i sängen o myste, han somna typ 3 gånger, haha så söt ^^ runt 22.50 kom pappa o syrran o hämta mig.. :( idag har jag inte gjort så mkt, typ sovit. Ikväll ska jag till ebba o några andra tjejkompisar, för "tjejkväll" det blir väl bra... Imorn börjar äntligen dansen ingen ! :D men jag har sååån ångest, jag går i en grupp som är betecknad som "nybörjare" o jag är inte nybörjare :( så jag ångrar att jag inte har bytt grupp... :/ men jag får väl stå ut denna vårterminen som "nybörjare" och sedan byta upp till högre grupp i höst sen ^^ men nu måste jag gå och duscha.. ¡ Peace Out !

Av fueb - 27 januari 2012 00:10

Ligger i sängen o kan som vanligt inte somna :/ börjar bli riktigt trött på att jag inte kan somna när jag egentligen borde, när jag väl somnar vaknar jag typ hela tiden o drömmer mardrömmar :( men som sagt kan inte somna så nyss målade jag mina naglar ^^ dagen började ju med huvudvärk o illamående, sen gick illamåendet över på Dan, och sen nu på kvällen mådde jag jätteilla igen :/ men jag måste till skolan imorn ! För att få träffa Emelie och älsklingen! Om jag inte skulle träffat dem, skulle jag tippa på att jag skulle va hemma imorn oxå... Men ska försöka sova nu, wish Me Good luck ! ¡ Peace Out !

Av fueb - 26 januari 2012 15:52

Heejsan! Sitter just nu i soffan hos mormor, kollar på tv o väntar på fika. Har varit ute på promenad med Bella, mami, syrran o mormor i värsta snövädret, såg ut som en levande snögubbe när vi kom in igen ..... ^^ Need to go.. ¡ Peace Out !

Av fueb - 26 januari 2012 08:12

Hejhej ! Ingen skola idag heller dårå, vakna med grym huvudvärk och illlamående... Då nu ligger jag i sängen nerbäddad under täcket :) messar lite med älskling, och inser att jag kanske inte kmr få träffa honom på typ 2 veckor :( life sucks sometimes... Men men. Idag ska jag vila, vila, vila, plugga lite och typ kolla på film tror jag :) så det blir en lugnt dag. Men ska nog försöka sova ett tag nu, godnatt, elr ah, godmorgon! Ps. Som ni kanske märkt sa jag att det skulle bli en fotoblogg och om mitt liv, men det har inte blivit så många bilder än så länge. Men det är pga att jag bloggar från mobilen och jag kan inte lägga upp bilder då... :/ så ska försöka lägga upp mer bilder nästa gång jag bloggar från datan :) men det blir nog mer bilder när jag fått en egen ny dator! Godnatt & ¡ Peace Out !

Av fueb - 25 januari 2012 20:24

Hejj hopp !


Blev ingen skola idag dårå, så imorse när mami väckte mig, satte jag mig och kolla på tv.

När syrran kom hem åt jag frukost vid 14.30 Och sedan åkte jag, mami, syrran och Bella

Till skogen ^^ Bella blir helt galen o bara springer omkring när vi är i skogen, eftersom att vi

släpper henne lös ^^


När vi kom hem duschade jag och satte mig  sedan och började skriva om Minigrisar !  

ska nämligen ha muntliredovisning om minigrisar imorn! 

så vi får se hur de blir heheh...



Torsdag imorn... Kan det inte vara Fredag ist ?!!   



Aja, ska nog träna på minigris texten snart....



Bloggar nog lite mer senare innan jag somnar ^^



   

Peace Out !   

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards