fueb

Alla inlägg under december 2012

Av fueb - 31 december 2012 12:49

Sista dagen på 2012 idag då. Det har varit ett underbart år, samtidigt som det har varit ett förjävligt år. Men det är bara att ta nya tag och hoppas på att 2013 för med sig något gott!

Blir till att börja göra sig i ordning snart. Vet inte om vi i familjen skulle in till stan o gå nån runda, o bara mysa lite? Efter de blire iaf att åka ut till skogen och fira nyår med älskling med hans familj. Mysigt, mysigt!

Hoppas alla får en bra nyårsafton och tar det lugnt med både alkohol o raketer ;)

Antar att det här blir sista inlägget för detta år. Vill bara säga att ni som läser detta är underbara!

Men vi får se om det blir något litet inlägg senare, om inte de händer så säger jag Gott nytt år på er alla! Hoppas ni får ett bra 2013!

~Kram

Av fueb - 31 december 2012 03:33

När man försöker, det hårdaste man kan, att hålla tillbaka tårarna, och någon frågar: Hur är det?
Då brister det.

Av fueb - 30 december 2012 21:01

Hej, Goddag o Hallå!

Idag har jag typ sovit bort halva dagen,har ändå inget att kliva upp för, så det spelar inte så stor roll.. När jag väl kom upp på fötterna åkte vi o handla lite smått inför morgondagen o så. Nu ska jag nog hitta nåt att ha på mig till Imorn och kolla på Avatar!

Skriver senare :)

Av fueb - 30 december 2012 04:30

Av fueb - 29 december 2012 21:29

Tjenixen !Detta är ju lite små häftigt. Jag sitter med en sprillans ny Samsung Galaxy Note 10.1 i mina händer, just nu !Mamma o pappa fick hem den idag. super awesome! :D Har inte gjort mycket idag inte, typ sovit och varit o handlat. Så nu sitter och framför tvn med min underbara familj och kollar på merlin och bara myser :) Ska fortsätta kolla nu, skriver kanske senare.

Av fueb - 29 december 2012 04:54

Borde man säga godmorgon kanske?
Kan inte sova o klockan är snart 5.. Som tur är, äre lördag i morgon, idag... Och jag har inget inplanerat. Det är väl som vanligt med mig inget sådant inplanerat.. .
Igår, fredag dårå, var jag på stan med syrran. Hitta lite grejer; militärgröna byxor, puder-/ljus-rosa tröja, linne, pärlörhängen och ansiktsmask. Fin fina grejer och riktigt nöjd.

Jag vill inte skriva om vad jag köpt på stan! Jag vill kunna vara jag, mig själv.

Godnatt.

Av fueb - 25 december 2012 21:34

hey hey heeey!


Så vad händer? själv har jag suttit och spelar gitarr typ hela kvällen.


hade en super bra julafton igår! fick allt från gitarr, förstärkare, mic+stativ, te, pengar, kläder Etc.


imorn kanske det blir en sväng till farmor och farfar och ser om vi kan fira jul lite snabbt ;) sedan bär det av till älskling, spenderar till största delen av dagen där och även över natten^^ mysigt, mysigt,


Men nu ska jag nog gå o kolla på film med familjen, ha en bra fortsatt kväll!

Av fueb - 24 december 2012 01:17

God jul!

Redan julafton, tiden går så himla fort!

Fin fina julgranen är uppe på plats med glitter o allt.

Ska väl ta o sova om en liten stund, sedan blire väl upp, lite morgon mys, göra sig iordning, dra till mormor med familjen och lite av släkten och fira jul med julbord och allt som hör till :)

Sen blir de hem o mysa enbart med familjen!

Skriver nog mer senare! Have a Nice Christmas, good night!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards