fueb

Alla inlägg under februari 2012

Av fueb - 27 februari 2012 23:30

Hej igen, har inte bloggat på ett tag förlåt för de !


Senast jag blogga va om i fredags asså.... 

O jag som sa att ni skulle få en fotobomb....


Men det får ni tyvärr inte idag heller, o förmodligen inte imorn....


I lördags va jag ju hos älsklingen lite små roligt att sitta o kolla på När Emma o deras mamma skulle

koppla datan till tvn, o lite så ^^ 

Annars prata vi ut lite, och myste o så :)


På kvällen när jag kom hem följde lovisa med mig hem o stanna till typ 10 o såg mello med mig o innan de va vi ute o gick runt :)


I söndags va jag med Lovisa Igen då kolla vi på film, o prata o så...



Idag har jag vart i skolan. första dan efter lovet, det har väl gått bra, jävligt tråkigt bara. 

O morron dan blir inte bättre dårå, segaste dan på hela veckan, Fysik-prov, Idrott.... Efter skolan

kommer pappa o Syrran o hämtar mig o så åker vi till stan för att byta en tröja, kolla efter nåt till min 

kusin som fyller 18  år imorn, och fixa lite annat. och sen ska vi ut till min Farbror och min kusin o gratta honom..

Jippie -.- ! 


Måste förmodligen plugga lite oxå xD 

JAg kommer döööööööööööö !



Btw så har jag slutat på dansen nu oxå, med tanke på den dåliga läraren och gruppen, eftersom jag mådde piss efter förra danslektionen.... så det känns skönt fast lite tråkigt, med tanke på att jag älskar att dansa....

Men ska förhoppningsvis börja i höst igen ! :D 


Nu ska jag plugga lite till o sedan sova,


hare' gött Igelkött' 


GodNatt !

Av fueb - 25 februari 2012 02:30

Japp


Igår va jag dårå med Ebba på Stan.

Jag fick med Mig en klänning från H&M, på rean, riktigt gullig, sommar klänning! 

ett blå-vitt linne, oxå fint de, och färgglada underkläder !  


Senare gick vi o köpte en varsin Monster o gick o satte oss i solen, på en bänk, vid ån, guuud så skönt det va !








                Ebba <3


När jag kom hem åt vi Tacos, och drack cider, o sen kolla vi på film, och sen chatta jag med Daniel, Anton,

och skypa med Anton...


Men ska sova nu, mår inge vidare.... :/ 


Jag har insett att jag ligger väldigt mycket efter med alla bilder! 

så typ imorn eller nåt ska ni få en bild bomb, o jag lovar att det kommer fler !


Godnatt !


    

Av fueb - 23 februari 2012 23:51

Hejsan !


Som sagt har jag ju bowlat idag, jag låg typ sist ett bra tag i början, fast sedan Kom jag 2:a ! ^^


Det första jag gör är att slå en Strike ! haha, skojja om att dem andra hata mig ett tag där ;D

Jag fick typ 4 strikar genom hela spelet, haha..


Och sluta med 120 poäng xd

 



 

Av fueb - 23 februari 2012 11:38

Hejhej ! Just nu ligger jag i sängen, vakna för en liten stund sen. Ska snart kliva upp o göra mig i ordning, o ta 12.55 bussen in till stan för att bowla med tjejerna :) de ska nog bli kul, har inte bowlat på Aslänge ! Huhu, o nu ser vi till att jag vinner ;) haha, nej skulle inte tro att de skulle hända ! Men jag ska nog försöka ta lite bilder när vi bowlar som kanske kommer upp här senare under dagen ! Men nu måste jag gå, önska mig lycka till ! ^^

Av fueb - 23 februari 2012 01:30

HejHej !


Imorse (Onsdag) när jag vakna o höll på att klä på mig o så fick jag ett sms från

pappa, om att inga bussar går, P.G.A Halka ! 


O jag o Ida som skulle till stan o träffa vanessa, så vi messa henne o sa att inga bussar

gick. Men sen börja fler o fler bussar gå, o vi tog 12.55 bussen in till stan, 

Fast utan Vanessa. 


För vi va verkligen tvungna att komma till stan för att fixa lite saker ! 


När vi väl va på stan köpte jag en grön tröja som visade sig vara alldeles för liten när jag kom hem, Även fast jag har en precis likadan tröja, samma storlek, fast i blå. 

Så det blir väl till att lämna tillbaka den där J*vla tröjan...



Men vi åkte ju in vid 12.55 och tog 14.00 bussen hem, så det gick väldigt fort. 


Hemma hos Emelie Fika vi, sjöng SingStar, tog lite bilder, Åt Pizza, prata lite, o kolla på typ våran kabare från

4:an, Shiiit säger jag bara ! det enda som va intressant va när dem visa danserna, För jag Ida och Emelie va i dansgruppen de året, gud va pinsamt att kolla på filmen !! ;$ 


Sen vid typ halv 12, Gick jag hem Med mamma, och Bella, Det regna o blåste, FAst det va rätt skönt iaf ! 


När jag kom hem, va jag typ helt död, eller det är jag nu oxå... Men då, fixa jag lite, o sedan skypa jag ett tag med Anton, o nu sitter jag här o bloggar, Fast är as trött så Ska nog sova nu ! 


( Ska försöka lägga över bilderna från mobilen till datan imorn, 

så får vi se om det kommer upp lite bilder ;) )


gODnATT ! 


Av fueb - 21 februari 2012 23:24



Cuz' Baby I tell ya' My heart was freakin' Out


When I held Ya'


  






 



 

 





     Daniel <3333  







Av fueb - 21 februari 2012 21:45

Hejj hopp ledsen att jag sldrig blogga igår, hade inte riktigt tiden...


jag va tvungen att duscha, och fixa en hel del, o sen drog jag till Älskling. 


När jag kom dit igår, Gick vi typ ut med Gizmo, (Daniels hund), myste lite, kolla när han spela warcraft,

På kvällen, kolla vi på 2 filmer, myyyyste, o ehm... hmm... vad gjorde vi mer? kommer inte ihåg...

Vi sov typ 2 timmar... 

Idag har vi varit ute med Gizmo, matat kaninerna, Spelat kort, myst, Spelat MW3, eller ah, hans försökte lära mig spela det.... hehe, när vi låg i hans säng råka jag somna, o när jag vakna sa han att jag va söt när jag sov, 

jag hatar sånt -.- För jag e inte sööt ! 


Och sen skulle jag hem... 



Imorn ska jag, Ida och Vanessa till stan. 

Jag och Ida ska ta 10.40 bussen till stan och möta upp Vanessa, sedan vid 5 ska Ida o jag Till Emelie o fira henne, 

eftersom hon fyller 15 ^^ 



Jag såg nu att på presentationen står det att jag är snart 15... Bör ändra det...



Nu orkar jag inte skriva nåt mer, är jääätte tröööttt ! 


Typ GodNatt ! 

Av fueb - 20 februari 2012 01:24




Jag kom o tänka på att nästan,

alla som gav mig presenter när jag 

fyllde, tyckte tydligen att jag skulle bli mer blå :

                                                         

                                             Blå Hoodie,

                                             Blått naglack,

                                             Blått Skärp,

                                             Blå-svarta string + Bh,

                                             Färgade kondomer, bland annat blåa ^^



Haha, Härliga människor ^^






Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards