fueb

Alla inlägg under april 2013

Av fueb - 29 april 2013 22:54

Yes, då ska vi se. Denna dag har varit den bästa på länge samtidigt som det har varit en skitdag. Genomled skolan, bokstavligt talat. Första vi gör är att skriva sista engelska nationella provet, uppsats, fy farao säger jag bara !! Lunch, pannkaka sen i fredags, halleluja! Fick då även en hemsk nyhet. Hade sedan svenska därefter engelska då vi bara spelade alias. Sista lektionen som skulle bestått av rep inför musikteatern blev inte riktigt som planerat. Så vi drog typ 10 minuter tidigare i smyg, shh...

Drog sedan ner på stan med Emelie, Ida och Ebba. Gick till någon bank, gick till culturum, träffa människor.. Och sedan stannade vi på CL och tog en fika, i typ en timme, fram tills bussen hem gick vid 4. När jag kom hem drog syrran, jag o mamma och handlade och köpte med McDonalds hem. Efter maten drog vi ut på en långpromis runt i svalsta och "nya svalsta" och nu sitter jag på träningscykeln, hepp hepp! Ska snart hoppa in i duschen, försöka spåna lite om vad jag ska ha på mig tills imorn kväll och sedan sova.

Av fueb - 28 april 2013 23:01

Började dagen med sovmorgon, därefter åt jag 2 kiwis och banan, spelade med syster yster, gick ut för att sola lite men solen gick i moln.. Så jag gick in och spelade lite Live ist. Sedan åt vi middag, Taco-paj, jag o syrran satt o spelade gitarr och sjöng och drog sedan och tränade med pappa. Så ska snart hoppa in i duschen. Överlycklig över att jag precis insåg att jag inte har några repliker att plugga in till imorn och missar även mattelektionen imorn! För i stället har vi sista engelska nationella delen, uppsats ;s känner mig så körd...

Men nu ska jag hoppa in i duschen trorjag och sedan sova..

Av fueb - 28 april 2013 01:17

Så jävla skönt att jag slipper väckas utav väckarklockans hemska alarm i morn! Hela veckan har jag behövt vaknat upp till det hemska ljudet, även första dagen på helgen. Men imorn blir det SOVMORGON ! <3

Av fueb - 27 april 2013 23:29

Jag är så frusen och trött.. Vart är du?
Önskar du vore här..

Av fueb - 27 april 2013 17:59

Jag skojade bara i förra inlägget, vi fick tydligen in 1078 Kr idag! sjukt bra!

Av fueb - 27 april 2013 17:26

Oh yes, då var det gjort. Vi fick ihop runt 700-800 Kr, asgrymt! Kuligt kuligt, så nu är jag grymt trött, vi sjöng både inne och ute och tog en mys-lunch på Hulda's. Vi tog 16.05 bussen hem, så nu har jag bara chillat runt lite och lyssnar på musik. Dagen har gått så otroligt fort! Absolut inte van vid att göra något speciellt på helger och vardagar, men kul var det.

Av fueb - 27 april 2013 09:44

Jisses, jag är vaken nu, på en lördag?! Det finns bara vissa tillfällen för när jag brukade göra det...

Men nu ska jag klä på mig något, äta, och fixa till mig, sedan bär det av in mot Mikkis för att repa, och sen uppträda på Nyckeln som sagt, 13.00

Hör av mig senare!

Av fueb - 26 april 2013 23:36

Fy tusan, jag måste vara världens tröttaste människa. Familjen kom o hämta mig efter skolan, vi åkte o handla sedan hem, åt tacos och promenad med Bella. När vi kom hem igen, la jag mig i sängen och somnade i en halvtimme, så jävla trött jag var! Men det hindrade inte mig från att åka och träna, förmodligen träningsvärk i rumpa o ben imorn! Duschade, och bara chilla. Så nu sitter jag här, funderar på att sova.. Har inget liv längre.. Dessutom ska jag vara inne i stan till halv 11 imorn :( och sedan uppträda på nyckeln klockan 13.00 med några fina tjejer, kom och kolla/lyssna !


Får se om jag slänger in något mer inlägg under natten, annars kommer det imorn!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards