fueb

Alla inlägg under maj 2012

Av fueb - 14 maj 2012 23:37

Tjejen: Sakta ner, jag är rädd.


Killen: Nej, det här är kul.


Tjejen: Det är inte alls kul, sakta ner.


Killen: Säg att du älskar mig då.


Tjejen: Jag älskar dig, sakta ner nu.


Killen: Ge mig en kram.


Tjejen: kramar honom.


Killen: Ta av min hjälm och sätt på dig den.

Tjejen:tar på sig hjälmen.


I tidningen nästa dag:


En motorcyckel har krockat in i en byggnad,


två satt på motorckyeln, men bara en överlevde.  

Sanningen: Killen hade insett att hans bromsar inte fungerade, men han ville inte


tala om det för tjejen. Istället fick han henne att säga jag älskar


dig, känna hennes kram för en sista gång, och han fick henne att ta på


sig hans hjälm och sa att hon skulle klara sig även om han skulle dö    


       

Av fueb - 6 maj 2012 19:30

Spongebob: "Can you hear me?" Patrick: "No, it's too dark" 

De är verkligen jag i ett nötskal ^^


|


Vaknade, pratade lite med pappa, pappas kompis kom på besök för att kolla på huset, Familjen åkte upp till 

spåret i skogen, Mamma, linnéa och Bella gick, medans jag och pappa joggade en annan runda, det var riktigt skönt,

fast har verkligen världens sämsta kondition xD ska börja jogga och springa mer nu när det ändå är vår och snart sommar ^^


när vi kom hem igen åkte vi och handla och vi hämta mina efterlängtade GRÖNA BYXOR

Jag ääälskar dem ! 

Så nu ska jag bara köpa ett par gröna shorts oxå ^^ förhoppningsvis iaf...



Just nu sitter jag och skriver på en engelska redovisning om '' King Arthur'',

som är tills på Onsdag, skulle ha varit till i fredags,men vi va inte klara,

Och Ebba va sjuk i veckan så de va lite kört...

Och så lyssnar jag såklart på musik ! 


När jag skrivit lite till, ska jag nog gå en promenad med Lilla Bellisen tror jag, det är så sjukt skönt ute,

Dock börjar det bli lite kyligare men iaf ^^


Aja, Kanske bloggar mer senare, 


Har'e gött IgelKköö'tt' !







   

  Cuties



Av fueb - 6 maj 2012 19:30

Spongebob: "Can you hear me?" Patrick: "No, it's too dark" 

De är verkligen jag i ett nötskal ^^


|


Vaknade, pratade lite med pappa, pappas kompis kom på besök för att kolla på huset, Familjen åkte upp till 

spåret i skogen, Mamma, linnéa och Bella gick, medans jag och pappa joggade en annan runda, det var riktigt skönt,

fast har verkligen världens sämsta kondition xD ska börja jogga och springa mer nu när det ändå är vår och snart sommar ^^


när vi kom hem igen åkte vi och handla och vi hämta mina efterlängtade GRÖNA BYXOR

Jag ääälskar dem ! 

Så nu ska jag bara köpa ett par gröna shorts oxå ^^ förhoppningsvis iaf...



Just nu sitter jag och skriver på en engelska redovisning om '' King Arthur'',

som är tills på Onsdag, skulle ha varit till i fredags,men vi va inte klara,

Och Ebba va sjuk i veckan så de va lite kört...

Och så lyssnar jag såklart på musik ! 


När jag skrivit lite till, ska jag nog gå en promenad med Lilla Bellisen tror jag, det är så sjukt skönt ute,

Dock börjar det bli lite kyligare men iaf ^^


Aja, Kanske bloggar mer senare, 


Har'e gött IgelKköö'tt' !







   

  Cuties



Av fueb - 6 maj 2012 02:13





Good Night Sweden ! 








Out

Av fueb - 5 maj 2012 21:57

Hej


Kom nyss in igen efter att ha varit ute på promenad med Lilla Bella och syrran :)


Så grymt skönt ute ! 


dock 7 grader, men ändå gick jag i träningsbyxor (trekvartsbyxor), O en hood tröja, as skönt ! 

Skulle vilja gå ut igen, men Bella orkar inte gå mer, hon ligger helt utslagen mitt på golvet och sover djupt ^^




Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards