fueb

Alla inlägg under april 2012

Av fueb - 29 april 2012 01:30




God Natt Alla !


  

Av fueb - 28 april 2012 22:18

Kan man ha tråkigare eller ?!!



Känner mig forever Alone, även fast jag chattar med världens


bästa, men iaf... :/




As segt! 

Av fueb - 28 april 2012 20:40

Nu har det gått mer än en vecka sen jag sist blogga... 


Vet faktiskt inte varför jag inte har skrivit nåt... 



men det har inte vart nåt speciellt, elr jo för en vecka sen på lördagen hade ju mamma 40 års fest, O Daniel var här <3

Hehe det var jätte kul ^^ Jag Daniel och 2 andra vuxna, Vann på musik tävlingen ^^

Vi spelade Buzz, Satte upp tipspromenaden och gick den, o ja annat :)



Igår till Idag sov jag hos Älsklingen min! 

Igår va vi på bio och såg Avengers, Den var bra ^^ 

och sen hem o kolla på Skräckfilm, Unborn ;s 



Idag när jag kom hem, åt vi och sen städa lite, Mamma pappa och jag, diskutera lite om att jag skulle få en ny gitarr.. (a

Elr få och få, att köpa en...

vill sååå gärna ha en ny ! 



Av fueb - 20 april 2012 21:30

Heej !


Fredag idag dårå, Veckan har gått otroligt snabbt o deet är redan helg.


Idag fyller min kära mami 40, så imorn blire 40års fest !

Kuligt, fast det jag längtar mest till är att älskling kommer imorn på dan, o ska sova hos mig ^^




Idag efter skolan gick jag o Emelie ner på stan, så roligt ^^

Jag köpte blåa shorts, 2 linnen och en persiko färgad skjorta ^^



Just nu ska jag kolla på serien: New Girl, super bra! ^^



Hey girl what u doing?

Hey girl where u going?

Who is that?

It's Jess ! 


 

Av fueb - 18 april 2012 22:15

Onsdag !





Det är redan onsdag helt unbelivable !

Veckan går juu fooort !


O jag har inte bloggat nåt, Nej....

har Typ städat o sånt...



Fick tillbaka Biologiprovet igår fick '' C ''  ^^ 40 poäng alltså ^^

Bara 7 poäng från B :/ MEn jag är ändå jätte nöjd, för våran No lärare är ganska hård...


Engelska verbprovet... 47 av 60...... helt okej, :) dock kan jag bättre...



Igår mådde jag verkligen jättedåligt, både psykiskt och fysiskt...

När jag kom hem igår somna jag i soffan.. i typ 1 timme så grymt skönt !



Torsdag imorn dårå... Ebba och jag ska hålla i Hemkunskaps lektionen, vi får se hur de kommer gå,...



PussPuss


   

Av fueb - 15 april 2012 00:50

Hej 




Hela dan idag har jag städat och Linnea o jag fota ett tag, Vi har verkligen

världens charmigaste hund ^^ ni får bilderna imorn, hann inte lägga in dem i datorn. 



Nu på kvällen har jag kollat igenom gamla kartonger med Teckningar, Papper o allt möjligt. Och en kartong med GosseDjur ^^ Så nu är min säng som förut fylld med 

gossedjur ^^ Daniel och jag kommer få det trångt nästa gång vi sover här... ^^



Just nu skypar jag med älsklingen min och  kollar på Partaj med fullt av grejjer på golvet, sängen och soffan xD Hehe, ska plocka iordning på de i veckan :)


Imorn, elr det blir visst idag.. Ska jag till älsklingen  

Läääängtar !  














Men jag har dock lite ångest för redan imorn börjar vi skolan igen :/

I typ 8 veckor sen är det äntligen SommarLov!   











Har inge mer att skriva nu så Godnatt   



PussPuss

  


























Av fueb - 13 april 2012 23:24

Heeej !



Jag somna inte på bion ! :D


Filmen var faktiskt bra ! och Rolig ^^

Ebba råka desutom  spotta Snacks i håret på den

som satt framför oss, O Kajsa skrek de rakt ut i biosalongen ^^

Hahaha ^^



När filmen var slut o vi var påväg ut från bion mötte vi våran förra Svensklärare :D

Åååh :(


När jag kom hem, var jag tvungen att städa -.-



och sen satte jag mig vid datan och tvn :)




Av fueb - 13 april 2012 14:12

Right in this moment Am I chilling in the soffa och lyssnar på musik


kommer fan snart somna! Gick upp lite innan 9 för att åka o klippa mig.

Så nu har jag klippt mig och blivit av med de slitna :)



Igår va jag med Älsklingen min, O Äcklig som han är försöker han trycka in Bellas hundben i min mun :s

För att jag tog kort på honom ^^

JAg förstod inte varför han inte ville kyssa mig sen ;)Hehe



Efter jag hade klippt mig förut, gick mamma o jag på stan ett tag, och åkte sedan förbi Älskling med lite saker han glömde hos mig igår ^^




Halv 7 sen ska jag kolla på Bio med ett gäng från klassen, American Pie Reunion !

Hoppas den är rolig och bra, annars kommer jag nog förmodligen somna...




 




 




Ne nu har jag inge mer att skriva om, får se om jag bloggar mer innan bion, elr så blire väl efter,


PussPuss

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards