fueb

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

RuBrIk SaKnAs

Av fueb - 29 januari 2012 02:31

Japp klockan är alldeles för mycket  och jag borde sova... 


Med tanke på att klockan är över 12 så får jag säga att det är söndag idag...


Igår eftermiddag/kväll va jag ju hos ebba, När vi kom dit laga vi Tacos o åt, 

sen körde vi twister, spelade Kinect ''dance central 2'' , BröllopsNatten och nån ''Djungel Lek '' 

Djungel lek saken va nog absolut roligast med tanke på att jag skratta så jag grät ! :') 

Efter ett tag fick vi med oss Ebbas brorsa att va med oss, o efter ett tag senare hennes pappa oxå.

O efter det  skulle jag hem, Pappa kom runt 22.00 Dem andra skulle sova där men inte jag, 

Rätt skönt ändå att få sova hemma o inte sova med dem... 


Men när jag kom hem kolla jag lite på tv, o gick sedan in på mitt rum o Skypea med Antonini  ^^

När vi hade Skypat ett tag Logga min Lilla älskling in på MSN, så då satt vi o chatta ett tag :)) 

 

Just nu ligger jag i sängen o kollar på tv o bloggar .... 


Idag-söndag- Ska jag hem till Älskling ett tag och sen sedan till dansen... 

Fast jag funderar lite på att hoppa över dansen imorn och byta grupp iaf, hmm...  

får se vad päronen säger senare idag när jag vaknat, efter jag har sovit... 




Aja, Orkar inte mer nu, GodNatt !   Peace Out !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fueb - 22 september 2015 22:32

  - Mina bilder - 

Av fueb - 7 september 2015 19:57

I onsdags förra veckan skaffade jag äntligen gymkort efter mycket om och men. Det innebar att igår, söndag, var jag, Jennie och Louise och gymmade tillsammans för första gången. Det var mycket intressant med en del nya maskiner och dylikt som jag ej ...

Av fueb - 26 augusti 2015 19:55

Så från att gå från senaste inlägget som handlade om att jag precis gått ut tvåan och fått sommarlov, till nu, då jag precis har börjat mitt sista år på gymnasiet. Jag började detta år med en stor klump i magen, jag var så osäker på en mängd olika sa...

Av fueb - 14 juni 2015 12:19


I Torsdags var det min tur att gå ut andra året på gymnasiet och blicka framåt mot det sista året jag har kvar på gymnasiet. Jag kan inte fatta att jag bara har 1 år kvar i skolan. I Torsdags fick jag och 4 till tjejer i min klass stipendium, väldigt...

Av fueb - 15 maj 2015 16:08


Det är så himla skönt ha lite såhär långledig ibland, gick alltså bara tre dagar i skolan denna vecka.    Igår lämnade vi av syster hos hennes kompisar, när vi ändå var i Näve passade vi på att gå in på någon utställning, det var inget att ha, en...

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards