fueb

Alla inlägg under mars 2012

Av fueb - 10 mars 2012 21:19

Hejj ! 



Jag sitter o kollar på melodifestival, o nu gäller det

Antingen Loreen eller Dead by April ! 




Dock tror jag Loreen skulle klara sig bättre i Eurovision än Dead By April...


Men vi får se ;) 



Av fueb - 9 mars 2012 22:27

Jahopp då har ytterligare en vecka gått utan att jag har bloggat, 

Har inte haft nån ork eller tid...



Har haft skit bajs Spanska prov igår och fick tillbaka det idag, fick 23 av 35,

Helt okejj med tanke på att jag typ inte kunde nånting egentligen....


Emelie sov hos mig från igår till Idag, Kuligt Kuligt, 


Idag efter skolan följde jag med min kära lilla kille hem

Hihu, jag hjälpte honom att äntligen fixa skype, så nu sitter vi o skypar ! 

O Anton kommer nog snart oxå ;) 



Helt otroligt att det bara är 4 veckor kvar till lov ! 

Det va ju nyss lov ! ;o 


O min lilla Bebiis fyller på Torsdag nästa vecka ! ^^  

Den Lilla killen blir stor ^^ 



Jag kommer inte på nåt att skriva....... 


Förslag? 

Av fueb - 4 mars 2012 13:19

Hejsan ! 


jag är trött, o just nu spelar jag Dart och skypar med Anton.


ska nog äta lite snart, och sen duscha och städa lite. 

Min moster och mina kusiner kommer senare för att gratta mig i efterskott.


Bläääääää ! 



jaja........... men ska typ äta nu så


Hej så länge 


Av fueb - 3 mars 2012 22:01

Hejhej!


Som sagt har jag inte bloggat sedan i måndags, På grund av varje dag i veckan har jag varit upptagen av

 plugg, eller annat så jag inte har hunnit eller orkat....


Men igår åkte jag ju hem till Daniel, och fick träffa hans små kusiner, as sööta, sen sov jag hos honom

till idag, och idag fick jag träffa mer av hans släkt, för vi gick till hans mormor och morfar för att

fira hans mormor, och ena hans kusin Tim, sen gick vi ut ett tag då spela jag o Daniel badminton, och Tim va 

med lite oxå. Skojja om att jag ägde ut Daniel ! :D 


Men han tyckte typ jag sög.... men så dålig va jag inte....

Så vi ska spela nästa gång vi är, då ska han få stryk ! 


har kollat på Melodifestivalen under kvällen, hur fan kunde torsten gå till globen Ist för BANANEN ?! 

Det är pinsamt Sverige ! 

Inte bra Fan ! 


Imorn, vet jag inte vad som händer.... typ plugga lite, mer vet jag inte... 


hejdå !

Av fueb - 3 mars 2012 02:03

Hej, ledsen har inte bloggat sedan i måndags o det är hemskt ! Men det har inte hänt nåt speciellt iaf så.... Är hos Daniel just nu ska sova här ;) fick träffa hans kusiner igår oxå, riktigt sööta ^^ nu ska jag gå o va lite social mot älskling <3 hejdå sovgott

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards