fueb

Alla inlägg under april 2012

Av fueb - 13 april 2012 01:13

tjjooo



och Godnatt !


jag berättar senare vad som hänt i går och så


;) 



haha mycket charmig bild från när jag fyllde ^^


 

Av fueb - 11 april 2012 22:39

Hola Hola ! 


So wazzz' uuupppp ??? 


 





 


  

 

 

Idag har jag typ inte gjort så mycket, Typ Tv, Data, Messat Och skypat :)


Just nu kollar jag på nån film som går på Tvn, rätt så bra faktiskt :) 




Jo o min Pojkvän tjata lite på mig förut att jag ska ju faktiskt lägga ut bilder på bloggen


Så eftersom jag är så ooemotståndligt heet så får ni denna häärliga bild   


 



     Puss Pus






Av fueb - 11 april 2012 01:18

Gnatt


Ska dock inte sova riktigt än men snart ^^


O Inatt får jag sova i min egna varma, mjuka, sköna säng. 

Med mitt gossiga täcke o kuddar, det ända som saknas är Älsklingen min... :/



Men han är inte här så det är väl bara att gilla läget :/



Natti Natti

Av fueb - 10 april 2012 23:45

Hejsan! 


Igår sov jag hos Mikkis med Tjejerna, och Idag åkte vi till Norrköping 

Jag fick med mig 3 grejjer hem : En Gul klänning Från New Yorker och en NeonGul  fjärilsRing  därifrån oxå.Och Ett par Blå kilklackar Från skopunkten, Själva klacken är typ ''Kork'' Jag blev typ Kär i dem ^^ 


Många tycker säkert att dem skorna är fula (Som min syster) Men det skiter jag i ! 

Jag älskar dem  ! O det är allt som räknas ^^ O dem är så sjuuukt sköna  ! 



Tågresan Dit och Hem tog ungefär 40 minuter var, men kändes inte alls som så länge!

Alla va typ jätte trötta på vägen hem, och skit blöta! Med tanke på att det regna... 



Hehe jag prova nyss klänningen tillsammans med Skorna, O jag fråga Mamma först vad hon tyckte om att ha det på skolavslutningen; hon kolla på mig med lite konstig blick, o typ: Ehm, ja...

O min syrras reaktion blev typ: Usch ! Fuuult ! Det där skulle jag aldrig ha på mig! 

Haha, min tanke blev då: Det är just därför jag skulle kunna ha det, för att Linnea inte gilla det, 

Det ser konstigt ut men jag gillar det ^^Så om jag inte hittar några andra skor tänker jag ha dem här, Jag bryr mig

inte om vad andra tycker ^^ om det inte är positivt vill säga ;)


Nuuuu ska jag hämmta mina popcorn, som jag typ har glömt bort... och fortsätta kolla på nåt program

som heter '' Otroliga svärmar '' Ääääckligt ! 



Peace Out ! 

  

Av fueb - 9 april 2012 07:11

Börja dagen med att spy - Check !

...

Av fueb - 9 april 2012 01:09

Jag älskar dejj





Så Varför ?! 


:'( 

Av fueb - 5 april 2012 20:30

HEjhej




I måndags hände nåt speciellt, vi fick prova på Curling! 

Det var skit kul ^^ Dock sög jag, men det var kul iaf ;)




I Onsdags hade jag Engelska prov, 93 oregelbundna verb..

Det gick nog bra. Vet att jaghar fel på 2 men annars så ;)


I dag hade jag Svenska prov...

Det gick faktiskt bra, med tanke på att jag knappt hade pluggat... 

var osäker på 2-3 frågor bara ;)



Just nu Lyssnar jag på Ed Sheeran, han är så gryyymt bra ! 

och så chattar jag med min söta, saknade syssling  



 

Av fueb - 2 april 2012 21:43

This is not me .



Jag vet inte om jag ska Gråta, Skratta, vara Glad, Ledsen eller Arg. ?



Allt är upp o ner. 



O vad är allt ? 



  



Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards