fueb

Alla inlägg under maj 2012

Av fueb - 5 maj 2012 01:51

Hej Hej 


Mitt liv är lite upp o ner just nu, o jag är så otroligt super stresssad, så jag får se hur bloggandet blir den här veckan,

men fortsätt kika in, för man  vet aldrig när det står nåt intressant, elr nåt ointressant ;)



Just nu sittter jag i soffan och chillar med min syrra, o pratar och kollar lite på instagram, och nån film som går på tv:n :)


det som har varit så bra väder hela veckan o så kommer denna skit fredag med regn och kyliga vindar :/

Och så gick brandlarmet i skolan ! skiiiiit, Faan vad kallt det va ute ! första lektionen direkt på morgonen oxå ;(



Efter skolan Gick jag och Emelie på stan ett tag o tog en fika o kolla på skor och kläder innan pappa kom o hämta mig, o 

så åkte vi och handla o så :)



När vi gick på stan o kollade kläderna hitta jag ett par GRÖNA!! shorts! As snygga, måste ha !

Jag har även beställt ett par gröna jeans, dem som jag la upp för några veckor sedan ^^ 





   It's just to keep that smile on the outside .

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards