fueb

Alla inlägg under augusti 2012

Av fueb - 16 augusti 2012 00:27

Underbara människa.
Gårdagen var underbar, kom hem till älsklingen, vi spela badminton och gjorde en hel del annat. Mycket skratt iaf ^^ kom hem lite efter 10. Just nu kollar hela familjen på film, o efter det blir en promenix med Bella !

¡ Peace Out !

Av fueb - 15 augusti 2012 10:12

Goood morning guys !

I'm still tired but I gotta' get up.
Upp, äta, duscha, fixa, sen vidare to my Beautiful !


Jag börjar störa mig riktigt mycket på bloggplatsen appen ! Den både hänger sig, ibland kan man inte ladda upp bilder, o då om man redan har skrivit en del så försvinner de o man får skriva om och det blir ingen bild. Någon som håller med?
Eller finns det någon som vet hur man fixar det där med bilder elr så?
Skulle va tacksam för svar i kommentars fältet :)

Ha en riktigt bra dag nu allesammans så kanske jag hör av mig senare under dagen ! :]

¡ Peace Out !

Av fueb - 15 augusti 2012 00:08

Hej på er alla ! Jag är tillbaka! Skulle man kunna säga, ledsen för dålig uppdatering! Har inte bloggat på typ en månad men vad ska man säga, vi har ju sommarlov ;) iaf en så länge.. Lite mindre än 2 veckor sedan är man tillbaka i plugget, bläää !allt med nationella proven, o välja linje för gymnasiet.. Kommer bli as jobbigt, Men får hoppas på det bästa.

För någon vecka sedan var jag iaf i Katrineholm på nån camping, o campa, med husvagnen o familjen ;)rätt långtråkigt, fanns inte mycket o göra, o föör kallt att bada i vattnet, heho.. ^^

Imorn blire hem till älsklingen min !
Cooozyyy !


¡ Peace Out !

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards