fueb

Alla inlägg under september 2012

Av fueb - 22 september 2012 18:46

Hej guys!
Sitter nu hos mormor min, efter ett tag på stan o handlat lite mat och så. Vi ska väl åka om en liten stund då blir det hem o laga tacos o mys :)
Så det blev väl lite äventyr idag iaf dårå, men inget kul egentligen :/ blää...
Det känns verkligen att hösten är här, löven ändrar färg, det regniga kalla luften, när man kan sitta inne o mysa eller ta på sig halsduk och mössa och gå ut, Love It ! :')

¡Peace Out!

Av fueb - 22 september 2012 15:32

Hej på er!
Lördag idag och klockan är snart halv 4, det ända jag har gjort idag är sovit, slöat i sängen och städat lite smått på rummet. Inte haft nån ork att göra nåt annat o hjärtat mitt är med en polare, så här är jag, alone, på en regnig lördag och tråkar :c

¡Peace Out!

Av fueb - 20 september 2012 21:31

Hej hopp!
Haved a Nice day?
Det har inte jag... Eller den börja helt okej, sen segt, slutade 15.15 o väntade i skolan på bussen som skulle komma 15.50, tror ni den kom? Nej! Så jag fick ta en senare buss och kom hem vid 10 i 5! Så dåligt. Jag kom hem åt, bytte om, sen iväg till dansen på en gång! Roligt att få dansa igen, men lite för enkelt kanske.... :/ får se om jag fortsätter där eller inte, har en annan dans jag kanske ska prova på måndag :)
Imorn, fredag, slutar 15.00, men det kan va så att vi får sluta en halv timme tidigare på grund av lite komptid. Efter skolan blire hem till älsklingen min! Skulle bara vilja gosa in mig i hans famn o somna just nu :( men men, imorn kanske ;) nu ska jag iaf fortsätta kolla på New Girl, sen typ duscha o sova!

Så jag säger god natt och sov så gott alla! :)

¡Peace Out!

Av fueb - 19 september 2012 19:45

Hejhej!
Ovanlig, tröttsam, onsdag, idag då, jag höll på att somna på 2 lektioner.. ZzzZZzz... Men what so ever så sluta jag vid 2 idag, åkte hem, var hemma själv, mådde apa och sedan plugga spanska glosor till imorgon... Jag får inte in dem i hjärnan, det kommer gå skit imorn! :( men men, what to do.

Är så för jävligt trött !
Ligger i soffan, kollar på halv 8 hos mig och typ halvsover...
Nä, nu har jag inge mer o skriva för stunden.
¡Peace Out!

Av fueb - 6 september 2012 11:01

Jahopp, sjuklingen här då. Har varit förkyld i typ 2 veckor nu, men har kämpat mig genom skolab iaf. Men idag räckte det, hade musik, idrott, sen åkte jag hem. Skulle varit hemma vid halv 5 ikväll annars! Så nu ligger jag i sängen med förkylningen, skulle vilja se nån film, men vet inte vilken.. Nåt tips? :)

Peace Out

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards