fueb

Alla inlägg under juni 2013

Av fueb - 9 juni 2013 08:58

Halsen förstör verklige allt. Kan knappt svälja vilket innebär att jag knappt kan dricka eller äta. Det innebär oxå att jag vaknar tidigt och inte kan somna om.

Av fueb - 9 juni 2013 01:52

Jag har inte bloggat på jättelänge jag vet. Men jag hade skrivit ett skitlångt inlägg under veckan men appen hängde sig, allt försvann och jag orkade inte skriva om.

Idag, eller igår, kom vi hem från våran klassresa till Idre. Berättar om allt senare efter jag har sovit och varit på vårdcentralen eller vart fan jag nu än ska. Mina mandlar är supersvullna så jag kan knappt svälja, det gör sjukt ont what so ever! spännigar i både huvud och nacke och massor med sån skit. Så vi antar och tror att det kan vara halsfluss.. Inte så underbart med tanke på den kommade veckan.. Men vi får veta resultatet imorn.

Good Night!

Av fueb - 3 juni 2013 05:43

Godmorgon, härligt att vara vaken tjugo i 6 en måndag morgon.. ska upp till stockholm med klassen oh kolla in tv-huset, gå på stan och lite annat sådär. Så tåget går 6.45 från tågstationen..

Av fueb - 2 juni 2013 08:43

Hur dum är man om man går runt upp i en kolbåt utan handskar? Nej blev inte alls smutsig om händerna, inte alls...

Har sovit ungefär 5 och en halv timme i natt, trött? Ja!
Men jag hade det bra igår, först jobb, sen träffa finaste och sedan sitta o prata med faster o så ett tag.

Så nu har vi varit uppe i en kolbåt o kollat lite o sådär, och nu har vi rast till 9.00 Sedan blir det till att plocka skräp igen, wihoo.. Men pengar är pengar.
Fast jag skulle gärna sova ett tag till..

När jag kommer hem blir det väl till att skriva klart sista inlämningen, äta o sedan sova. Måste upp skittidigt imorn igen för att hinna med 6.45 bussen till Stockholm med klassen..

Av fueb - 1 juni 2013 07:11

Jisses vilka dåliga uppdateringar det har blivit de här senaste dagarna. Musikteatern och plugg har tagit upp min tid. Så har varit i skolan runt halv nio och hållit på till 18-20. Så har varit helt slut när jag kommit hem dessa dagar. Men idag är jag vaken tidigt igen för att kunna jobba, tidigt sommarjobb.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards