fueb

Alla inlägg under december 2013

Av fueb - 2 december 2013 07:13

Känner på mig att detta kommer bli en seg dag. Jag är sååå trött !

Men håll ut! 3 veckor kvar, sen är det Jullov ! Vi hoppas på snö tills dess. Det skulle inte vara helt fel med en vit julafton..

Av fueb - 1 december 2013 23:34

Jag känner mig lite stolt över mig själv att jag ligger i sängen nu, även fast jag borde sovit vid det här laget..

Men denna helg har varit underbar!
I fredags blev det Idol, walking dead och grown ups 2. I lördags klev jag upp, städa lite, duscha o så kom min kärlek. Vi drog sedan till Rusta och kollade lite annat. Vi åkte sedan hem i stort sett bara för att hämta upp Linnéa, sen gick vi och såg Catching Fire, den var väl helt okej, bättre än första men det är något med konceptet jag inte förenas med.. sedan blev det att kolla Avatar och sedan somna han ganska snabbt under mitt täcke.. utan att dela med sig..

Idag, vakna vi hyfsat tidigt men låg kvar bra länge. Sedan tog vi bussen in till stan, kollade lite på julmarknaden och lite annat. Dr.Denim jeans och en Glitter topcoat mascara , fick följa med mig hem. Plus att älskling köpte chailatte till oss båda o jag munkar.

Vid 3 tiden åkte vi ut för att fira mormor som egentligen fyller på onsdag, vi fick då äckelsoppa som middag och kladdkaka till efterrätt. Sen blev det att kolla tv och försökte plugga lite..

Så denna helg har varit en tjockishelg med godis, för mycket popcorn o läsk, men för lite gos, haha. Men ack så underbart!

Så nu ska jag ta o sova och försöka orka upp till skolan imorn.. det är så otroligt frestande att ligga kvar under det varma täcket när man hör hur vinden biter tag i allt som finns utanför husets väggar..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards