fueb

Alla inlägg under augusti 2014

Av fueb - 17 augusti 2014 00:30

Hej på er alla! 


Jag är så övertaggad och glad på livet just nu! Vet dock inte exakt vad det beror på. 


Men jag har några förslag till dessa härliga känslor:


Är ovanligt förberedd inför skolan med ny skolväska o allt. Jag kanske är konstig nu, men jag längtar faktiskt lite efter skolan och att ha lite läxor igen. Har känt mig så otroligt rastlös på senaste tiden. Och ett stort plus blir då att jag har fått foto som ett ämne. 

 

Jag har en lite extra kärlek för hösten och nu börjar det bli lite svalare ute, så just nu sitter jag i mjukisar i älsklingens munkjacka i soffan med döda poeters sällskap på tvn, med en brasa tänd. Det känns precis som höst! 

 

Jag har en underbar pojkvän som jag är otroligt stolt över som finns där för mig när som. 

 

Börjar återfå kontakten med gamla kompisar, vilket är oerhört roligt!

 

 



Av fueb - 11 augusti 2014 23:49

Övningskörde ytterligare en gång till under kvällen, denna gång var det dock bara till Willys men det gick lika bra det!

Har även varit ute o joggat lite och när jag kom hem körde jag lite träning. Nu sitter jag i fåtöljen kollar film och åt nyss upp min b&j fairly nuts, då jag ej kommer kunna äta den efter imorn och nåt år framöver ://
När filmen är slut ska jag duscha, Linnéa ska fota mig en sista gång innan rälsen kommer på imorn och sedan sova. Sitter i tandläkarstolen 9.10 imorn! I cirkus 50 minuter, sen sitter den där.

Av fueb - 11 augusti 2014 16:23

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men som jag sa förra gången så åkte jag ner till min pojkvän i Småland och stannade där i en vecka, och då följde han med mig hem och stannade här tills igår. Därav den dåliga uppdateringen. 


Under dessa veckor har vi hittat på en hel del roliga grejer bland annat åkte vi till köpenhamn, gick på tivoli och sov på hotell. Vi har jobbat, Träffat brudarna, varit på bio och sett 22 jumpstreet (jag, syster och Bas), tränat, firat pappa, spelat, städat hela huset, det var dock inte speciellt kul.. Jag har fått reda på att jag får ha fotokursen i 2an (ÖVERLYCKLIG!!), vi har badat, kollat film och bara gosat. Jag har då även tagit en hel del bilder, så jag får göra några inlägg med bilderna. 


Idag tog jag mitt övningskörande några steg längre. Jag körde enda till Oxelösund, åkte på motorvägen och backade in på en parkering för första gången och parkeringen blev perfekt!

 


Jag ska även börja ta tag i träningen igen då det gick lite utför med den undertiden jag var med Bas, hehe. Jag ska även njuta av lovet nu den sista tiden innan skolan snart börjar igen! Jag känner mig ändå taggad för att börja skolan igen, dock tror jag bara det är för att jag får gå Fotot. 


Idag är även sista dagen då jag kan äta hård och sega saker då jag ÄNTLIGEN(!) får hela tandställningen på mina övre tänder imorn!  

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards