fueb

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

24 Mars

Av fueb - 24 mars 2015 15:47

Helgen spenderades med mina fina vänner och pojkvännen. Vi träffades hemma hos mig, spelade buzz, åt tacos, gjorde oss iordning och drog sedan ut på lite festligheter. 


Jag har även varit på risktvåan, vilket är halkkörningen. Jag var otroligt nervös innan men sen när vi väl börja var det hur roligt som helst! Vill typ göra om det haha. 


Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och musik i lurarna, har precis pluggat körkortsteori och ska väl försöka få lite skolplugg gjort innan det blir dans senare. Är otroligt trött o skolarbetet går bara segare och segare, men får försöka stå ut, för om mindre än 2 veckor är det äntligen lov igen! 


Ni får leva med några fina mobilbilder nu.. 

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fueb - 22 september 2015 22:32

  - Mina bilder - 

Av fueb - 7 september 2015 19:57

I onsdags förra veckan skaffade jag äntligen gymkort efter mycket om och men. Det innebar att igår, söndag, var jag, Jennie och Louise och gymmade tillsammans för första gången. Det var mycket intressant med en del nya maskiner och dylikt som jag ej ...

Av fueb - 26 augusti 2015 19:55

Så från att gå från senaste inlägget som handlade om att jag precis gått ut tvåan och fått sommarlov, till nu, då jag precis har börjat mitt sista år på gymnasiet. Jag började detta år med en stor klump i magen, jag var så osäker på en mängd olika sa...

Av fueb - 14 juni 2015 12:19


I Torsdags var det min tur att gå ut andra året på gymnasiet och blicka framåt mot det sista året jag har kvar på gymnasiet. Jag kan inte fatta att jag bara har 1 år kvar i skolan. I Torsdags fick jag och 4 till tjejer i min klass stipendium, väldigt...

Av fueb - 15 maj 2015 16:08


Det är så himla skönt ha lite såhär långledig ibland, gick alltså bara tre dagar i skolan denna vecka.    Igår lämnade vi av syster hos hennes kompisar, när vi ändå var i Näve passade vi på att gå in på någon utställning, det var inget att ha, en...

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards