fueb

Alla inlägg under januari 2012

Av fueb - 25 januari 2012 00:39

Hehe, som jag skrev förut ''Godnatt'' Blev inte riktigt så...

Just nu sitter jag och kollar på '' The Big Bang theory'' ! Awesome !  

Och efter det blire ''Mike & Moly '' ! WoopWoop! ^^ 


Men jag är jätte trött och ligger i soffan just nu,

så lägger mig nog i sängen och fortsätter kolla ist  



Nu börjar det igen !   


Jag kom på en grejj förut, eftersom det är den 25:e Idag, Fyller jag alltså om 24 Dagar  !! *HAPPY FACE*   

Så då blir jag 15 ! ^^



C-ya Tomorrow !


Peace Out !   


Av fueb - 24 januari 2012 21:54

Hej igen! Ligger fortfarande i soffan o kollar tv. Dock så somna jag runt 15.30 och vakna vid 19.40 När jag vakna åt jag lite, o sen lite senare åt jag, mamma o syrran Ben&jerrys ! :D <3 tror jag blir hemma imorn oxå... Och går på torsdag ist. Måste gå på fredag iaf! Annars får jag inte träffa min lilla älskling! Ska följa med honom hem ^^ fast det jobbigaste är att jag slutar runt 14.10 och bussen hem till honom går 15.15 typ... Så måste vänta ett bra tag :/ men får se om jag träffar Daniel på stan elr hos hans pappa elr nåt efter skolan innan bussen går, så slipper jag va själv i en timme ! ^^ mami jag o syrran kolla nyss på "mannen som talar med hundar " och nu blire " Ghost whisperer " ! Dt är så himla bra ! :D. Men jag bloggar mer imorn. Säger godnatt nu! ¡ Peace Out !

Av fueb - 24 januari 2012 12:06

Tja! Nu ligger jag i soffan o kollar på tv med mami, och pappa försöker tvinga mig att äta lite -.-Jag åkte hem från skolan förut, mådde inge bra, ont i magen, yr o så :/ Hoppas kunna gå till skolan imorn.. För morgon dagen är inte speciellt jobbig och slutar ju 12.50 :D Så ska försöka gå :) Halv sover och messar med älskling oxå <3 Ska nog gå och äta lite nu dårå, så pappa blir nöjd... ¡ Peace Out !

Av fueb - 23 januari 2012 23:58

Jag räknade ut förut att på tisdagar har jag lektionstid i sammanlagt 6h och 25min, och det är utan lunchtid och raster. Jag tycker att vi går i skolan alldeles för mycket! Och utan tillräckligt mycket rast ! När man går så länge på dagarna blir man trött och orkar inte göra nåt när man kommer hem, man orkar knappt göra nåt i skolan. Man bara sitter där kollar ut genom fönstret och drömmer sig bort .... Godnatt ¡ Peace Out !

Av fueb - 23 januari 2012 20:21

Hallojj !


Det är bara måndag o jag är helt slut o trött på skolan!      


Skoldagen har väl funkat, o för en gångs skull tyckte jag matten va rolig ^^


Jag har alltid haft svårt med matte, men just idag vare kul, Koordinater   



Fick inte träffa älsklingen på bussen idag :( 

Men Emelie följde med mig hem ^^ Det va riktigt längesen!




Morgondagen blir segare än segast !

Kan glädja mig åt att vi har musik iaf! Men har Så sjuuukt många lektioner,

Idrott sista lektionen och går till 15.35 Sedan ta bussen hem, o sen pluuugggaaa :s

Kommer va helt död efter Imorgon !! Xp



Men nu ska jag sätta mig o plugga Kemi, och fysik !   


 

Peace Out !  

Av fueb - 23 januari 2012 00:11

Klockan är ungefär kvart över tolv och jag ligger i sängen. Jag borde sova men kan inte somna :/ o så är det ju underbaraSkolan imorn :s o måste kliva upp vid 20 i 7 och går till 15.30 :(Jag saknar min älskling så himla mkt ! <333 o jag får träffa honomIgen på fredag ! Fredag ! Det är flera år tills dess! D: Men aja det är bara att gilla läget :/ Ska försöka sova nu.. Slänger nog in några inlägg under dagen :) Godnatt And ¡ Peace Out !

Av fueb - 22 januari 2012 18:45

Åh blä vilken seg och tråkig Söndag !


Idag har jag inte gjort någonting i stort sett.

Jag har typ städat o sen åkte mamma, jag, syrran och Våran hund, ut till mormor.

Hon va inte hemma när vi kom så vi  gick på promenad ist.



Jag älskar att vara ute hos mormor ! eftersom hon bor i skogen, '' In the middle of Nowere ''

O man känner sig fri och kommer bort från världen.



Jag är så trött på alla människor som ljuger o sviker just nu!

Skaffa er ett liv, Ist för att lägga er i andras o förstör !




Åhh, jag är verkligen döds trött ! har inte sovit speciellt mkt denna helg...

O så blire skola i veckan, o så nästa helg blire nog inget sovande då helle...

Förmodligen blire tjejkväll hos Ebba    Men det blir nog bra  




    

Av fueb - 21 januari 2012 23:20

Antonini 


Ne nu jävlar ! 


Jag sitter  fortfarande i skype och spelar mot antonini på msn, UNO, fan vad han fuskar! 






Är as trött ! 

O saknar älsklingen min   



Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards