fueb

Alla inlägg under januari 2012

Av fueb - 21 januari 2012 20:19

Hejj hopp Igen ! 



Jappjupp så nu sitter jag i min säng o Skypar med min lilla pluttis vän Antonini   

With other words KYCKLING !       










As Najjs ! 







''Han flyger som en liten vante ! ''   











Men nu måste jag äääta... 
















Av fueb - 21 januari 2012 15:33

Fy Fan vilken fredag !



Gårdagen började bra o va taggad inför natten, eftersom L o min pojkvän 

skulle sova hos mig. Allt gick bra tills L tog datorn Och va omottaglig. Vi försökte va 

sociala mot henne, men nejjdå, hon satt vid skype msn o facebook. MIN

Skype, MIN Msn och chatta med personer hon inte ens känner. O sen gnäller

Hon över att vi inte va sociala. 



Jag blir så tröööttt !! 

Det va såå skönt när hon åkte förut...! 



Aldrig igen säger jag bara, aldrig igen! 








Men okejj, nu är det lördag, morgonen/förmiddagen tillbringade jag med 

Min älskling o vi skulle kolla på film, men tvn gick inte att 

sätta på.... :( Sen åkte han hem o jag satte  mig framför datorn :) 


orkar inte mer ! 




PussPuss

Av fueb - 16 januari 2012 21:34

Hejhejhej !


Ja okejj, det här är min första blogg, elr rättare sagt fotoblogg,

så de ska bli rätt så intressant o se hur länge jag kmr va riktigt aktiv här på bloggen.


Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel o jord, som mitt liv, vardagen

Och så blir det foton såklart!


jag berättar mer i nästa inlägg, men nu ska jag nog fösöka sova

Gnottis !   



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards