fueb

Alla inlägg under oktober 2012

Av fueb - 11 oktober 2012 16:49

Hej hej!

Mitt hjärta åkte till Spanien igår, och jag får åter se honom om ungefär en vecka. Gårdagen var helt förjävlig, allt gick åt skogen bara, inte kul alls.

Idag har det väl varit lite bättre dö kallt,konditionstest så jag höll på att dö, ne men jag fick sjukt svårt att andas o så kändes det i knäna. Resterande av dagen har varit seg, på engelskan gjorde vi någon gammal nationella-test, läsförståelse, engelska. Den var rätt okej faktiskt, enklare än vad jag trodde fast med några knepiga frågor :)
Så nu ska jag snart äta, byta om och sedan dra till dansen!

¡ Peace Out!

Av fueb - 7 oktober 2012 23:53

Hey! I'm awake och det är så skönt, ingen skola imorn! :D vi är lediga, heeela skolan! Så sover väl bort nästan hela dagen, och sen åker till älsklingen min, när han har slutat skolan ;) Hihi^^

Det har blivit en låång rolig helg, med några undantag..
Sov hos älsklingen fredag-lördag.
Barnvakt i 12 timmar i lördags 8-20, åt älsklingens 2 kusiner, grabbar.
Blev starwars spelande, kurragömma, halo, pannkakor, spiderman och annat
Hjärtat och jag Sov hos mig lördag-söndag, alltså till idag.
Igår kolla vi på film och myste, idag blev det mys och game cube spelande :)

även fast jag inte ska sova än, säger jag godnatt nu, sov gott :)

Av fueb - 6 oktober 2012 14:25

Hej hej här står man i älsklingens kök och steker pannkakor medans han och hans 2 kusiner sitter och spelar.. Super segt att steka pannkakorna tar sån satans tid!

Linus skulle försöka ge sig på att göra en spiderman pannkaka, men det slutade med ett tomteansikte i profil, haha ^^

Av fueb - 6 oktober 2012 08:00

Godmorgon! Vakna för ett litet tag sen ligger fortfarande i sängen hos älsklingen, hans 2 kusiner är där nere och ska spela tv spel. Vi ska nämligen sitta barnvakt ^^ Hihi, starwars hela dagen nu då, och paus för pannkakor!

Haha, skriver senare ha en bra dag!

Av fueb - 4 oktober 2012 18:10

Naaaheee... Ingen dans idag.
Tur att jag kom ihåg att kolla på lappen INNAN vi åkte.. Ingen dans V. 40 elr V. 44.


Så nu kan jag slappna av lite och släppa den stressen, får väl bli till att städa rummet och sedan kanske spela the sims 3^^

Av fueb - 4 oktober 2012 17:42

Fy vilken förjävligt dålig dag!
Har varit sjukt trött och haft huvudvärk i princip hela dagen. Världens segaste tråkigaste lektioner, mina idrottskläder var dyngsura pga att min vatten flaska hade öppnats. Äcklig lunch, slutade 15.15, bussen som SKULLE ha kommit 15.50 kom vid 16.25, o det resulterade i att jag blev super stressad och mådde skit dåligt, hem, slängde i mig mat, o nu ska vi snart dra mot dansen.

Det positiva med det hela är att dagen snart är Slut, då kommer fredag och jag får komma till älsklingen!

Blöö, skriver kanske senare när jag är på bättre humör

Av fueb - 3 oktober 2012 21:19

Hej på er!

Dagen började med sovmorgon och sluta sedan 12. Behövde då vänta ute i regnet tills bussen kom, blev skit blöt och kall! När jag kom hem satte jag på mig mys kläder och bröt nästan ihop av stress för skolan.. Men det börjar kännas bättre.

Jag antog att jag skulle få träningsvärk efter orienteringen igår och gissa vad jag fick? Det kändes rätt okej i morse, inte så mycket träningsvärk, men sen har det bara känts mer och mer... Benen o typ rumpan. Det blir ju dock inte bättre efter morgondagen heller.. Först idrott i skolan, konditionstest typ,sedan dans! Kommer väl knappt kunna gå i helgen.. Haha :(..

Aja, ska plugga lite till spanska och kolla på greys anatomy

¡Peace Out!

Av fueb - 2 oktober 2012 16:27

Hej hopp!
Helt Slut, fryser och är ap hungrig!
Jobbig dag alltså.
Nutids orientering, hål i 1 timme, musik, lunch sedan orientering, fuck it!
Det kändes bra i början, sedan kom vi lite vilse.. Mellan kontroll 5-6, jävla skit:( vi fick alla kontroller dock på 1och en halvtimme. I åttan klara vi det på typ 45 minuter :( ja, ja, vi blev iaf godkända.

Nu ska jag snart gå o duscha, äta något sen typ mysa ner mig i soffan eller något..

Peace.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards