fueb

Alla inlägg under oktober 2012

Av fueb - 1 oktober 2012 22:18

I can't describe my feelings for you my love!

Idag är det 11 månader tillsammans med världens finaste, mitt hjärta!
Om 1 månad har det gått ett helt år!

Jag älskar mer än det finns stjärnor på himlen, du betyder allt för mig! Daniel <3

Av fueb - 1 oktober 2012 06:28

Godmorgon.. Oktober och det märks nästan redan.. Det är helt sjukt mörkt, skulle bara vilja somna om! Men det går ju inte för jag måste upp till skolan -.- orkaaaar inte :(

Aja ska väl kliva upp, duscha, fixa, sen dra till bussen.

Skriver senare ha det bra så länge!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards