fueb

Alla inlägg under december 2012

Av fueb - 18 december 2012 23:46

Oj oj oj, känner att det var ett bra tag sedan jag skrev här!

Det börjar närma sig jul och det är bara onsdag och torsdag kvar i skolan, fredag har vi jul-avslutning och får våra betyg ;s
Imorn börjar jag halv 10, städar skåpet och kollar på julshow, slutar sedan runt 1.

Torsdag, har vi den årliga innebandy turneringen hela skolan. Jag ska nog inte vara med och spela, men ska självklart vara där o kolla/heja på dem, vi vinner det här 9F!


Känner att jag inte vill, jag vill verkligen inte bli magsjuka nu! Har mått sjukt illa i princip hela dagen, och haft grym huvudvärk.

Så ska lägga mig i sängen och lyssna på låten vi ska ha till julavslutningen, och försöka memorera den, och så kanske det blir lite läsning.

Godnatt, sov gott!

Av fueb - 5 december 2012 13:43

Blev ingen skolan för mig idag.

Av fueb - 4 december 2012 11:47

Hej, sjuklingen här!

En sjukling som åker till skolan fram o tillbaka hela tiden.
Är hemma idag, ska dock in vid 12 och göra ett matteprov sedan hem o sova, ta det lugnt och plugga!

Av fueb - 3 december 2012 20:58

Godmorgon, god middag, god kväll.

Kom hem för typ en halvtimme sedan från älsklingen min. Mår typ skit dåligt.
Gick till skolan med delade meningar. Klara mig genom skolan.
Det var verkligen behövligt att kolla upp vissa grejer inom skolarbetet.
Träffa Daniel på stan, drog sedan hem till honom. Sitter nu i soffan, kollar på tv och fryser snart ihjäl!

Time for a filt and myskläder!

Av fueb - 3 december 2012 06:58

Jag borde gå till skolan samtidigt som jag borde stanna hemma, det blir en orättvis kamp..
Men jag går till skolan. Måste kolla upp lite grejer, även fast jag inte mår helt 100.

Så då har jag nyligen duschat o ska snart få i mig lite frukost, får se om julkalendern hinns med oxå kanske. Efter de blire skola, vi går dock bara till 13.20 så de pallar jag nog med.

Ha en bra dag, så kanske vi hörs senare!

Av fueb - 3 december 2012 06:58

Jag borde gå till skolan samtidigt som jag borde stanna hemma, det blir en orättvis kamp..
Men jag går till skolan. Måste kolla upp lite grejer, även fast jag inte mår helt 100.

Så då har jag nyligen duschat o ska snart få i mig lite frukost, får se om julkalendern hinns med oxå kanske. Efter de blire skola, vi går dock bara till 13.20 så de pallar jag nog med.

Ha en bra dag, så kanske vi hörs senare!

Av fueb - 2 december 2012 19:40

Hej på er!

1 advent idag.
Har städat, tvättat, kollat på julkalendern, frusit och ska plugga lite nu innan man bänkar sig framför tvn klockan åtta, Solsidan!

Av fueb - 2 december 2012 19:40

Hej på er!

1 advent idag.
Har städat, tvättat, kollat på julkalendern, frusit och ska plugga lite nu innan man bänkar sig framför tvn klockan åtta, Solsidan!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards