fueb

Alla inlägg under december 2012

Av fueb - 2 december 2012 12:51

Godermorgon på er! Även fast det inte riktigt är morgon...

Idag vet jag inte riktigt vad som ska hända, jo iaf så MÅSTE jag plugga lite, o städa lite på rummet, annars får vi se vart vinden bär mig.

Hörs senare.

Av fueb - 2 december 2012 04:51

Hej God dag, och Hallå! Egentligen borde jag sagt God natt för flera timmar sedan, men jag är fortfarande vaken!

Hela kvällen natten har jag spenderat i min säng framför datorn och teven och skypat med älsklingen min och Abbe, härliga gubbar det där asså! Har dessutom haft sällskap av syrran som har suttit här inne o spelat gitarr, pratat med mig, kollat tv och film, tills hon sedan gick o la sig. Mysig lördag!

Mår inte riktigt hundra ännu, o jag borde ha sovit för länge sen, så nu kommer det efterlängtade: Godnatt! Sov så gott!

Höres senare!

Av fueb - 1 december 2012 19:22

Hejsan!

Dagen blev inte alls som jag förväntat mig.. Har inte pluggat, jag har dock städat lite, men annars har jag bara kollat tv, spelat sims 3, sovit och messat.

As tråkig dag, speciellt eftersom jag är sjuk o inte fått träffa älskling :/
Så jag har nyligen ätit, och ligger nu på sängen, bredvid mig har jag även världens finaste hund!

Av fueb - 1 december 2012 12:35

Godmorgon godmorgon!

Lördag, 1 december, vilket innebär att jag och min ängel har varit tillsammans i 13 månader och det är 23 dagar kvar till julafton! :D och självklart är jag fortfarande sjuk, fast jag mår en aningen bättre, så det blir ingen Daniel idag :(

Så idag ska jag nog, städa lite, plugga biologi, matte och religion, och mest ströva omkring o bara ta det lugnt, kanske gå ut i det härliga vinterlandet, vi får se, vi får se :)

Men nu ska jag nog kliva upp o äta något, så vi höres när vi höres! Ha en bra lördag!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards