fueb

Alla inlägg under juli 2013

Av fueb - 13 juli 2013 02:49

Som en trasig ballong där på marken flyger den inte längre. Ju högre upp den kom, ju mer tryck blev det. Tillslut blev det för mycket och den orka inte mer. Nu ligger den där, helt hjälplös o borta & kan inte ta sig upp igen.

Av fueb - 11 juli 2013 12:46

Okej. Om en timme ska jag vara klar för att gå till bussen och innan det måste jag duscha, äta och fixa lite. Men jag ligger fortfarande kvar i sängen. Jag är helt värdelös på att göra saker i god tid, dock hinner jag alltid i sista minuten, men iaf..

Bellis, min stjärna.

Av fueb - 11 juli 2013 01:21

Så jävla sur på mig själv! Efter bara 3 och en halv dag lyckas jag tappa telefonen på en grusväg, glaset gick sönder där uppe och så är den lite kantstödd. Fy fan för min konstighet!

Av fueb - 11 juli 2013 00:51

Yeaay!
Vi har nu klickat hem 2 skal till moi. Ett lila aztecmönstrat plånboksfodral, och ett lila-, rosa- och blått skal med texten "Dream". Detta kommer då inom 3-5 arbetsdagar. Lööövelyy!

Så just nu sitter jag i soffan, kollar tv, spelar sims 3, havsnivåer och dricker Cola ur ett awesome glas

Man skulle kunna säga att jag är pappas flicka ;)

b&j

Av fueb - 9 juli 2013 15:28

Jaha, efter att ha legat ute o solat några timmar, är jag nu inne o har kollat efter lite mobilskal till s4:an och ska äta lite B&J med syster och städa. Sen kanske jag solar liite till, dusch, och sen kommer min fina och spenderar natten här.

Av fueb - 9 juli 2013 13:43

Det blev ju inte alls som jag tänkt mig, sov hos pojken min i fredags och stängde av mobilen under natten. I lördags när jag skulle starta den gick det inte.. o vi skulle bort på kvällen så jag fick använda min förra, Xperia Neo, som oxå den dog en gång innan vi hade åkt, men pappa lyckades få liv i den. Så i söndags åkte vi in till stan och köpte en ny åt mig, en Samsung galaxy s4. Jag gick emot mig själv och köpte en vit. Men är grymt nöjd.

Av fueb - 5 juli 2013 06:55

Halloj!
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev! Jag har jobbat och hållit igång, men idag är sista jobbdagen, vilket sedan innebär inga mer tidiga morgnar och mer tid för att blogga, bada och sola!

Jag skrev ett skapligt långt inlägg i söndags med bilder och allt, men det publicerades aldrig. Så jävla trist.
Men jag får väl försöka sammanfatta allt ikväll eller imorn.

Ha det bra idag!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards