fueb

Alla inlägg under juli 2013

Av fueb - 22 juli 2013 23:00

Ååh jag vill ha godis, choklad och jordnötsringar! Men nej, lilltjejen här kan inte svälja :(

Av fueb - 22 juli 2013 21:37

Vilken lyx det är att vara såhär sjuk! Mamma o pappa fixar allt åt mig, delvis för att jag inte får anstränga mig, Chill ^^ skulle dock gärna slippa smärtan..

Sitter i sängen o knarkar tabletter, nerbäddad under en teddypläd och kollar på tv, James Bond.

Skulle verkligen göra allt för att få börja träna igen! Jävla immunförsvar -.-

Nu hare gått 2 dagar av min 10 dagars penicillin kur. Hoppas bara att det hjälper nu, annars tänker jag tvinga dem att operera bort mandlarna.

Av fueb - 22 juli 2013 20:09

Så känns det verkligen!

Var ju på Åsidan igår och som jag hoppats på så har jag streptokocker och lite Körtelfeber. Så går nu på en penicillin kur i 10 dagar, 3 tabletter om Dan. Så skönt! Dock så har jag fortfarande sjukt ont på grund av att jag är så täppt i näsan och mina mandlar är stora och irriterade. Så kan fortfarande inte svälja som jag ska. Vill så gärna operera bort dem :((

Så jag sover fortfarande sjukt dåligt och min livsglädje är på botten. :)

Av fueb - 21 juli 2013 14:33

Fy fan har haft så ont nu att jag suttit och gråtit flera gånger. Jag kan inte ens svälja mitt eget saliv, då tror jag ni förstår att jag inte kan äta eller dricka o så oxå. Jag skulle ju få reda på provsvaren Imorn, men eftersom att halsen blivit värre så ska jag till Åsidan idag. Hoppas verkligen det är streptokocker eller nåt sånt, så jag kan få penicillin för att bli av med detta helvete.

Av fueb - 19 juli 2013 13:59

Mina bästa vänner för dagen blir nog: myskläder, Alvedon/Ipren, sängen, nässpray, vatten och mobilen.
Försöker bli frisk från något jag inte vet vad det är. Får provsvaren på måndag, ett bra tag kvar, så får nöja mig med min hus-kur så länge.

Av fueb - 19 juli 2013 02:01

Kul. Precis som jag hade det för drygt en månad sen har jag nu igen, fast lite värre till och med. Svullna Halsmandlar, ont både hals och nacke, huvudvärk, kan knappt andas, sover sjukt dåligt om jag ens kan sova, kan typ inte äta eller dricka något.
Var på vårdcentralen i onsdags och dem tog något prov som jag får svar ifrån på måndag, annars sa dem inget som jag inte redan visste.

Efter det drog vi till Kovik för att bada lite, inte det varmaste vattnet direkt, men jag badade iaf. Första doppet i "havet" (sjön). Vi fika lite i solen drog sedan hem, åt och fixade lite och åkte sedan till hamnen för att möta upp min tönt. Vi åt glass och åkte sedAn till honom, gick ut med hans hund, fikade, kollade på film, pratade och så där. Idag, eller igår.. vaknade jag vid 8 och kunde inte sova för att jag hade så ont! Senare under dagen, spelade vi lite FIFA, åt och drog sedan till hamnen, gick ut på piren och sedan skulle vi träffa hans 2 kompisar och äta glass i värmen. Han skjutsade sedan hem mig där vi myste ett tag tills han var tvungen att åka hem.

Så nu efter några timmar ligger jag äntligen i sängen och hoppas på att jag ska få lite sömn iaf.

Nighty Nighty

Av fueb - 16 juli 2013 03:14

Fy fan så jävla vidrigt att dricka vatten med salt i! Men mamma o pappa tyckte jag skulle prova det för att få död på bakterierna i halsen. Vi får se om det funkar..

Nu börjar jag bli fruktansvärt trött, så sova står på min to-do-list just nu.

Natti

Av fueb - 15 juli 2013 20:01

Yeay, jag är helt hopplös. Har gått och blivit sjuk igen. Dock börjar det bli bättre nu.

Igår var jag i Stockholm, skärholmen, med min fina. Fick med mig 2 grejer hem, en Neongrön munkis för 199:- från NewYorker

Och skogsgröna klackar för 99:- från Dinsko.

Idag har jag då städat, ( måste fortsätta städa efter maten) handlat och spelat gitarr. Imorgon eftermiddag/kväll får vi gäster utav mammas och pappas kompisar, fun fun.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards