fueb

Alla inlägg under januari 2014

Av fueb - 12 januari 2014 17:07

                           

Av fueb - 12 januari 2014 12:59

Good morning på er alla. Jag ligger fortfarande i sängen, då jag vaknade för några timmar sedan.

Idag blir det till att plugga lite tyska, kanske psykologi, träna och så fick jag stor lust att fota lite så får se om det blir av, annars vet jag inte vad som kommer hända denna vita söndag.

Av fueb - 12 januari 2014 01:46

Så i Fredags gick vi då på bio och såg ''The Wolf Of Wall Street'', 3 timmar lång. Men den var bra på många olika sätt; Rolig, hemsk, går inte riktigt att beskriva den, men jag förstår dock varför den var från 15.


Jag är så hemskt kär i den där killen som jag får kalla min. 


Idag eller ah  igår.. (Lördag) låg vi i sängen bra länge innan Bas insåg att det snöade då vi tog oss ut och fotade ett bra tag. Och när vi kom tillbaka hem åkte han hem till sig. Då kollade mamma, pappa och jag på Demonstrationen dem hade på torget idag mot att dra ner på kostnaderna på skolorna i Nyköping och att ta bort profil/estet linjerna, de flesta av talen var så otroligt bra att jag faktiskt grät då de har rätt i det dem säger. 


Sen blev det tacos och kolla på Gravity och sist spela mw3 med pappsen & nu ligger jag i sängen och ska snart sova. 


De 3 första bilderna tog min älskade på mig, jag tycker ni borde kika in på hans fotoblogg Här

     


Några av de bilder jag tog : 

                     

Av fueb - 10 januari 2014 08:00

Godmorgon! Vill så inte kliva upp ur min varma sköna säng, när jag hör hur mycket det blåser ute och mina ögonlock vill stängas igen. Men jag måste upp snart.

Och idag har min pojke lyckats stå ut med mig i 7 hela månader, otroligt lycklig!

Av fueb - 10 januari 2014 00:25

Så nice, fetaste träningsvärken från igår, och idag var vi ju och gymmade, fan vad jag körde på, var helt slut efter. Kommer vara död imorn, kommer inte ens komma upp ur sängen, haha. När vi kom hem från gymmet tog jag en dusch och drack sedan te och åt keso med hallon och kanel, annorlunda men helt OK.

Men imorn har jag sovmorgon (love), 3 lektioner och sedan ska jag ta mig till lbs för att vänta på mitt hjärta, sen drar vi till bion, köper biljetter, åker hem, äter o så, och sen 17.30 sitter vi och kollar på bio som håller på i 3 timmar (:::

nu måste jag verkligen sova, godnatt på er alla som läser!

Av fueb - 9 januari 2014 16:23

Det känns ju sjukt skönt! Efter en dålig start på dagen kommer jag till tyskan och får tillbaka mitt tyskaprov och ser att jag fått ett  A !!! So happy! 


Matteprovet gick nog helt okej det oxå, det kändes ganska lätt, men vi får väl se. 


Vi slapp sedan stanna kvar till halv fyra för min lärare var upptagen med omprov, så vårat psykologiprov är flyttat till Torsdag ist! Så skönt. Efter skolan kom min älskade bort till mig och vi gick tillsammans ner till stan då jag äntligen hittade sportbhn som inte har funnits på typ 2 veckor.. dessutom kosta den 100kr mindre än vad den brukar, tack rea!


Imorn har jag och min kärlek varit tillsammans i 7 hela månader, tiden bara flyger fram. Så imorgon ska han sova hos mig och så kanske det blir biomys. 


Nu ska jag bara ta det lugnt, kanske spela lite och sen när resten av familjen kommer hem ska vi antagligen och träna, dock att jag har gryyym träningsvärk i nästan hela kroppen! 

Av fueb - 9 januari 2014 07:04

Jag ska börja denna dag med att säga att jag fryser, har huvudvärk och är trött, vill inte gå i skolan till halv fyra idag.. vill inte till skolan ihuvudtaget. Plus att vi har matteprov..
Skulle så gärna vilja ligga i sängen med min älskade ist och gosa och sova. Men jag kan ju drömma vidare om den saken..

Ska snart kliva upp i kylan och försöka få i mig lite frukost och fixa mig innan bussen går. Så inte redo för dettta.

Av fueb - 8 januari 2014 20:11

Jag hatar att plugga inför matteprov. Just nu känner jag bara att jag tänker repetera allt o sen får det gå som det går. Så dåligt kan det väl lixom inte gå.. Fick ju D förra gången även fast det kändes som pannkaka.

Satsar mer till psykologiprovet som äger rum på Måndag.

Ge mig en säng, min pojkvän, snö o ett ton av vatten.

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards