fueb

Alla inlägg under januari 2014

Av fueb - 8 januari 2014 15:47

Det är så skönt med en varm buss efter att ha stått i regnet efter att ha sagt hejdå till sin älskade.

Hela dagen har det känts som att jag har varit i en bubbla i min egna lilla värld. Allt bara snurrar. Har ingen ork.

Av fueb - 8 januari 2014 08:40

Känner mig så jävla otaggad på att gå till skolan när bussarna är helt fucked up. Jag börjar 10 men måste ta halv 9 bussen, o komma till skolan kvart över 9 eller tjugo i 10, men då måste jag vänta på bt i 30 minuter..

Dessutom mår jag sjuktilla o har grym huvudvärk, orkar ingenting.

Av fueb - 7 januari 2014 22:01

Jag lyckades träna ett litet tag hemma innan allt sa ifrån. Jag gick då och duschade, kollade tv, pluggade lite matte och åt pannkaka med keso, Mums.


Just nu kollar jag på Paradise Hotel, ska snart ta lite ängla te (rabarbergrädd) och ska sedan sova. 


Imorn börjar då skolan igen, så inte taggad, men jag hoppas det går lika bra som förra terminen. Några positiva grejer med att börja imorn är ju att det är Onsdag och mitt i veckan, 3 dagar i skolan sedan helg, 5 och en halv vecka sen är det sportlov, men det negativa är att vi har matteprov redan på Torsdag och sedan Psykologiprov på Måndag nästa vecka, not Cozy at all.


Den här vintern skulle innehålla massa snö, fotografering och mys, men utan snö blir det inte lika mycket av det som var planerat. Jag hade verkligen sett fram emot vintern, men kan ej kalla detta vinter. Om inte snön kommer snart vill jag ha sommar nu. 

Av fueb - 7 januari 2014 19:58

Av fueb - 7 januari 2014 14:05

Lyckades komma upp och vi kom iväg till gymmet. Tränade på ordentligt, armar, ben o så där.

Just nu äter jag ägg och keso och kollar lite tv, när jag ätit upp ska jag träna lite här hemma och sedan plugga matte o städa.

Wish me good luck

Av fueb - 7 januari 2014 01:47

Nu ligger jag nergosad i sängen o lyssnar på musik, det skulle inte vara helt fel att ha sin pojkvän här heller..

Ska snart sova för att orka upp o gymma imorn innan pappa ska till jobbet. Sen blir det nog till att repetera lite matte och psykologi, annars vet jag inte riktigt vad som kommer hända. skulle gärna vilja ha kompisar i dessa lägen..

Av fueb - 6 januari 2014 22:10

Detta dygn har varit helt fantastiskt. Fått vara med min fina pojkvän, gosat, spelat FIFA jag lyckades då göra 1mål åtminstone! Idag har vi varit i stockholm, skärholmen, och som tur är så köpte jag inget. Men det var mysigt att spendera dagen med min älskade.

När vi kom hem till mig lyssnade vi på musik, pratade och dansade lite.

Mamma o syrran har suttit och kollat på New Moon och eclipse idag, o när min älskade åkt började vi kolla på breaking dawn part 1, vilket vi fortfarande gör.

Av fueb - 4 januari 2014 23:15

Jag insåg inte fören på eftermiddagen idag att det är Lördag.. så när pappa kom hem åtvi tacos och åkte sedan till gymmet, för andra gången detta år. Köttade på ordentligt och sprang i 16 minuter, så nu är jag helt slut efter allt och räknar med grym träningsvärk imorn.

Just nu stretchar jag och kollar tv, ska snaet hoppa in i duschen. Imorn klockan 13.05 går jag på bussen hem till min älskade pojke och spenderar hela dagen o natten där, underbart!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards