fueb

Alla inlägg under augusti 2013

Av fueb - 24 augusti 2013 11:54

Godmorgon typ.

Ligger o drar mig lite i sängen innan jag ska kliva upp o äta o göra mig i ordning. Vid 3 tiden kommer min fina och hämtar mig och ikväll ska jag följa med han o hans familj (mormor, morfar, mamma, pappa) ut o äta. Mys!

Av fueb - 23 augusti 2013 23:35

Som min rubrik lyder. Helt sjukt. Hamna inte med nån av dem jag ville, en hemsk dag o vi gick till 15:00. Men som tur var hämta min underbara pojkvän mig efter skolan, så då fick jag kyssa honom och känna mig trygg för ett litet tag, bästa på hela dagen.

När jag kom hem tänkte mamma o jag åka ut till mormor för att bada lite, men dem var inte hemma, så jag följde med och handlade ist. Vi åt Tacos och sen spelade Linnéa och jag lite gitarr, piano och sjöng, mys. Så nu sitter jag med pepsi, godis, familjen och kollar på Harry Potter och Fenixordern.

Dagens outfit~ Nya kläderna, vinröd kofta-H&M 199kr| randiga byxor-Monki 199 kr| Halsband från pojkvän ? nu äre bara bild på skorna som saknas, men det kommer!

Av fueb - 23 augusti 2013 06:59

Vill inte säga godmorgon nu. Men jag måste. Idag börjar jag då skolan, min första dag på gymnasiet, stor tjej. Andra natten som syrran sover under samma tak som mig och inom samma väggar, i mitt rum alltså, på grund av att mamma har målat om i hennes rum. Skintfint blev det!

Och jag är nu skitnervös. Önskar att jag hade min pojke här.. men det går nog bra.. måste upp o äta nu o fixa mig. Wish me good luck!

Av fueb - 22 augusti 2013 15:33

Åt nyss frukost trots att klockan snart är halv 4 |

i Måndags tog jag bussen ut till min älskade och sov där.
I tisdags klev vi upp vid 8 för att ta tåget 9.52 från Gnesta till Stockholm. Mysig dag uppe i huvudstaden, dock att vi gick helt fel en gång.. men till slut hittade vi rätt. lyckades få med mig nya grejer hem (bild kommer senare).
Såg även IJustWantToBeCool-gänget i stockholm^^

Jag fick även världens finaste halsband av mitt hjärta

Vi kom hem, åt lite, kollade tv, kollade film, Borat, men sötnosen somnade under filmens gång.. vi somnade väl rätt sent då oxå. Igår gjorde vi inte så mycket, kollade film, åkte hem till mig, kollade på bilder och Idol och en hel del Youtube-klipp

mys

Av fueb - 18 augusti 2013 22:10

Popcorn, cider, mysig filt och step up 3, det enda som saknas är min pojke sen skulle allt vara perfekt. Men man får göra det bästa av situationen iaf..

Av fueb - 18 augusti 2013 19:53

Åkte iväg vid 3 förut för att gratta min kusin som fyller idag, vi var där ett tag och fikade o så. Tog oss hem, Linnéa o jag gick ut på promenad med Bella o nu ligger jag i sängen o kollar instagram medan himlen gråter. Ska gå o ta min pizza som blev över från igår nu tror jag.. så trött och ensamt..

Av fueb - 18 augusti 2013 13:18

Hejsan!
Dessa dagar har varit underbara!

Vi åkte ju hem till honom i torsdags o det var super härligt, trots att jag fick sitta i bilen i typ 40 minuter för att han var på möte med fotbollen. På kvällen kollade vi på film och han gjorde det jättemysigt med detta

I fredagd låg vi till sängs rätt länge, drog o handla lite, gjorde oss i ordning och drog sedan in mot Nypan för att gå på Typ en festival, jag, hjärtat o en av hans kompisar. Lite småtrist, hände inte så mycket. Men som tur var hade jag roligt och fint sällskap, träffade på massor med människor man kände och inte kände.. lyssnade på grymma Pwned by gravity och hörde även lite andra band. Men en hel del skratt blev det iaf ^^

igår blev det bara att ta med lugnt med ett gäng filmer och pojken min?

Härliga dagar kan man sammanfatta det som.

Av fueb - 15 augusti 2013 00:51

Hallå hallå där! Stan gick ju bra idag, fick med mig ett nagellack i orange, och underkläder hem. Lite efter 5 började vi dra oss lite sakta mot Mattias, där alla skulle träffas. Roligt att få träffa nästan hela klassen igen! Vi satt o prata ute, o ungefär hälften grillade och åt. När det började bli kyligare gick vi in o prata o så igen.. haha.. kom hem lite efter10 och sitter just nu och kollar på tv med mamma och dricker te. Mys!

Imorn blire till att sova, städa, packa, kanske fota lite, sedan ta bussen med hjärtat hem till honom och så spenderar jag natten där. På fredag drar vi på Typ en festival för att kolla på ett par kompisars band, o jag vet inte vad som händer.. sedan stannar han kvar över natten o gör mig sällskap. Så mys!

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards