fueb

Alla inlägg under augusti 2013

Av fueb - 6 augusti 2013 13:13

Jaha igår var det pappas dag.
Dagen började med att syrran jag och mamma gick en promenad med Bella och tog oss bort för att handla bröd och present till pappis. Vi gick sedan tillbaka till tältet, åt frukost, sjöng för pappa o han öppna sina paket. hela dagen var vi på stranden och sola, bada och fota lite. Brände mig lite smått på ben o mage o så, men jag lever! Blir ju brun sen ;) på eftermiddagen hade farmor och farfar och deras hund Zenta kommit hit så på kvällen gick vi allihopa och åt födelsedagsmiddag. Thai o pizza buffé, inte helt fel! vi gick sedan tillbaka till husvagnen och prata lite o så tills det var läggdags.

Idag är vädret lite mer mulet och det blir antagligen att åka o kolla på raukar och köpa röktaräkor, mums. Vad som händer mer idag vet jag inte än, hör av mig senare ikväll!
Peace~

Av fueb - 5 augusti 2013 02:30

Behöver den där varma, mjuka och trygga famnen att somna i, i natt..

Av fueb - 4 augusti 2013 00:41

Klev då upp vid halv 8 i morse men vi kom inte iväg fören vid halv 10.. sjukt varmt ute och iskallt i bilen! Som tur var så sov jag största delen av resan och vi kom fram runt 3 - 4 tiden någon gång. Checkade in, ställde husvagnen på plats och fixade förtältet. Efter det gick Linnéa och jag ner till stranden för att kolla läget, blåste som fan men underbart ändå. Vi gick tillbaka till husvagnen och åt, Linnéa och jag gick och diskade och efter det drog vi på en promenad med Bellis runt campingen hela familjen. När vi kom tillbaka spela vi en omgång yatzy, lagom tills den matchen var avklarad och vi skulle gå och borsta tänderna börjar det åska och spöregna..
Men nu ligger jag här i husvagnen och ska försöka sova några timmar.

Imorn blir det antagligen stranden om vädret tillåter det.

Godnatt sov gott !

Av fueb - 3 augusti 2013 01:34

Klockan är halv 2 och jag sitter och äter hallonkräm och laddar över bilderna från kameran till datorn. Åker ju som sagt till Öland om några timmar och har lite mer att fixa innan det blir sängen..


Idag, vakna rätt sent, duscha, åt frukost och drog sedan in till stan för karneval. Gick först ett tag med Pappa o Syrran tills jag mötte upp Daniel och gick med honom i några timmar. Sedan hem för att packa och åka ut till mormor för ett dopp i poolen 10 på kvällen, 27 grader men det kändes mycket kallare!  Helt dödligt varm dag !


Ne nu ska jag, måste(!) jag fixa klart allt tills vi ska åka.


NAtti Natti!

Av fueb - 1 augusti 2013 19:46

Såå jag är alltså värdelös på att uppdatera här ja.. det blev inga bilder igår, sorry for that. Och idag har jag legat i sängen största delen av dagen. Men jag har nu faktiskt tagit bilder på det jag köpte.. och hunnit packa en del, men har mer att packa..

Benvit kofta - GinaTricot

Mörkröd/plommon färgad klänning med svarta kryss - H&M (den är mörkare irl)

Svart klänning - H&M

Vit stickad/virkad tröja- BikBok

Blå tröja - GinaTricot

Grå ärmlös munkis -H&M

Kanske inte världens bästa kvalité på bilderna men det syns iaf vad det är.

Nu ska jag försöka fortsätta packa så jag blir klar nån gång..

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards