fueb

Alla inlägg under augusti 2013

Av fueb - 14 augusti 2013 10:55

Godmorgon!

Ska försöka ta mig upp från sängen, duscha, äta och sedan hinna med bussen till stan som går 12.35 för att möta Ebba. Vi ska gå på stan i några timmar och sedan gå till en av våran gamla klasskompis, för att ha en liten klassåterträff igen. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute. Det ska bli kul o se alla igen efter ungefär 2 månader!

Men nu måste jag kila, Bye Bye!

Av fueb - 13 augusti 2013 23:04

Så jävla härligt! Tog ner vårat (#N64)Nintendo 64 för ett litet tag sedan så nu sitter jag med choklad o cider och spelar super Mario 64 medan mamma o pappa sitter där uppe o spelar super Nintendo, DR.Mario, underbara spelfamilj ^^ ska nog spela våra zelda spel nån dag oxå, åh nostalgi, vilken lycka!! <333

Av fueb - 13 augusti 2013 12:00

Godmorgon godmorgon bloggen!

Ligger fortfarande i sängen trots att klockan snart är 12. Men har inga planer för dagen, så inga tider att passa. Bäst att njuta av sovmorgnarna medan man fortfarande kan!

Skolan börjar snart, om mindre än 2 veckor. Vill inte tillbaka till skolan! men det ska vi skönt med en nystart, dock är jag supernervös! Börjar ju gymnasiet så har ingen aning om hur klassen kommer vara, eller hur det kommer vara att gå där, på Tessin. Hoppas på något bra!

Jag har världens sug efter att få fota. Som ett rus genom kroppen. Jag har ett sug efter att göra massor, göra om på bloggen, fixa massor i rummet, shoppa, spela Nintendo 64, mysa, träna. Åh, om det bara gick o göra allt samtidigt..

Ska väl ta mig lite frukost nu och sedan fota lite.

Peace ~

Av fueb - 13 augusti 2013 02:43

Det blev som jag trodde. Jag fick mysa igår, hela natten och i morse. Mysigt värre.

Idag, har vi inte gjort mycket inte , sovit, promenad med hunden och sen på kvällen gick vi på bio, eller blev bjuden ;) på grown ups 2, rrolig film må jag då å ta o säga! Efter filmen och popcornen åkte vi ner till hamnen och gick där ett bra tag,
Mys.

Efter allt detta åkte vi hem.. Mamma o syrran har suttit och kollat på alla twilight filmerna under dagen så när jag kom hem fick jag även se mindre än halva breaking dawn part 1 och hela breaking dawn part 2.Så nu ligger jag här i sängen.

Imorn vet jag inte vad som väntar, förhoppningsvis fota lite.

Natti natt~

Av fueb - 10 augusti 2013 21:15

Fy fan vad det är skönt att äntligen vara hemma igen! Mjuk säng, egen toa och dusch, ett hus! Kan gå runt under tak, med väggar, utan att behöva trängas!

Har plockat in mina grejer i från husvagnen, har precis gjort varmamackor och sitter i vardagsrummet med tända ljus med mysväder.. Utan nån att mysa med.. Men det får jag förhoppningsvis imorgon..

Ska väl städa lite på rummet efter maten och sedan kolla efter vårat Nintendo 64, looovely!

Alla bilder eller iaf de flesta dyker nog upp nu under dagarna som kommer :)

Av fueb - 10 augusti 2013 09:42

Godmorgon, sitter nu och ska äta sista frukosten här på Öland för idag bär det av hemåt. Känns bra samtidigt tråkigt..

Har haft det någorlunda bra här, börja med bra väder o sedan skitväder o sedan nu motslutet bättre igen. Så igår låg vid poolen i 3timmar och sola och bada lite, mamma jag och Linnéa. Pappa är fortfarande sjuk..

Jag hör väl av mig senar.
Peace~

Av fueb - 8 augusti 2013 13:34

Jag är helt jävla förkrossad. Pappa är genom förkyld och mina mandlar börjar bli smått svullna igen, är helt förstörd! Vill inte bli sjuk igen :'( fy fan!

Av fueb - 7 augusti 2013 01:22

Så vi åkte alltså till ett gäng raukar, helt sjukt fint! Dock har jag alla bilder i systemkameran så dem får ni när vi kommer hem.. Vi åkte sedan till byxelkrok, köpte rökta räkor och glass, sedan åkte vi tillbaka till campingen och grillade kyckling.Efter maten tog vi oss bort till farmor och farfars husbil för att fika, fika som skulle blivit igår.. Linnéa o jag gick på promenad med Bella och Zenta, vi satt o prata allihopa ett bra tag tills vi skulle tillbaka. Då spelade vi kort Geramo, jag leder, ganska stort, men det kan snabbt vända.. vi får väl se Imorn..

Älskar bilden på Zenta <3

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards