fueb

Alla inlägg under februari 2012

Av fueb - 10 februari 2012 02:08

Klockan är 2 och jag kan faan inte sova !! 

Jag ligger i sängen men håller på att dö av värmeslag, det är så jääävla varmt !!


blir hemma från skolan idag oxå.. men börjar må mycket bättre!

ska försöka plugga rätt så mycket idag, eller iaf så mkt som jag pallar med. 




Hoppas jag mår bra på söndag iaf för isf får jag träffa världens bästa kille igen !!   



jag bloggar mer under dagen, o de lovar jag,


Puss & godnatt 

Av fueb - 8 februari 2012 21:24

Shit det är redan Onsdag, Asså jag har verkligen blivit dålig med bloggningen

o jag ber om ursäkt för de!


Om ni hänger kvar o fortsätter kika in här, lovar jag att det kommer fler inlägg!



Har man inget liv som jag, så ställer man sig runt 21.00 och bakar kladdkaka !  


så nu sitter jag här framför datorn med kladdkakka o glass o dricker VaniljCola ! ^^

Super gott !!




Jag har vart hemma från skolan nu, ändå sen i måndags o jag ska inte till skolan

imorn heller, förmodligen inte på fredag heller.. men får se :)




Peace Out !   


Av fueb - 6 februari 2012 22:11

Hejj ledsen för dålig bloggning! Har inte haft nån ork.... 



Jag är verkligen jääätteFörkyld nu! 

Gick hem från skolan förut, och somna nästan direkt när jag kom hem.

mamma väckte mig några timmar senare o sa att hon skulle ut till mormor, och precis

när jag somnat om igen ringer den där jävla hemtelefonen, så då kunde inte jag somna om -.-


Så jag la mig o messa o kolla på tv i sängen istället, o mådde skit dåligt... 


Blir hemma från skolan imorn med, blir att sova sova, dricka vatten, sova, messa, sova o aahh... 



Orkar inte blogga mer orkar inte göra nåt ska nog sova snart, så Good Night! 



Peace Out !   



Av fueb - 5 februari 2012 00:31

OH FAN !

 Jag börjar bli förkyld ! SKIT ! 

FANFANFAN ! 


Får inte bli sjuk igen !!   



Under kvällen har har jag skypat, messat kollat på Melodifestivalen och kollat på film.


Det va helt klart rätt att Dead by April gick direkt till globen !  



Imorn, elr ah, idag, kommer älsklingen hit vid halv 11, så ska väl städa det sista innan han kommer och 

försöka hinna skypa lite med Antonini ^^ 


 Dead By April  


 




Peace Out !   



Av fueb - 4 februari 2012 18:28

Tjena hejsan !  


Just nu är syrran o jag hemma själva, päronen är på bio !



Jag sitter o skypar med Antonini, Vi snackar lite om allt möjligt, elr ne, vi snackar knappt...  


 Syrran o jag ska nog ta o kolla på Filmen '' Honey '' nu ^^

    


Peace Out !   

Av fueb - 4 februari 2012 13:44

Hejj, ledsen att jag inte har bloggat på några dar, har inte direkt orkat...


Igår va jag hemma, sjuk, så jag gjorde inte så mycket. jag typ sov o kollade på tv  


Idag har jag inte gjort speciellt mkt heller, duschat o messat är de ända jag har hunnit med,

Syrran är på bio, o ikväll ska mamma o pappa dra på bio. Så jag är den ända som inte får gå

på bio idag...    



Idag fyller jag om prick 2 veckor ! Happy Face !  

Då blir jag 15 ! 


Bild tagen hos mormor

 


Peace Out !   

Av fueb - 2 februari 2012 12:34

Hejj, nu ligger jag i sängen o har nyss kommit hem. Orkade inte va kvar i skolan, ligger under täcket med kläder o fryser.... Ska försöka sova lite, o så får jag se hur jag mår senare. Jag vill till skolan imorn ! Elr ah iaf om jag får träffa Daniel... Måste försöka sova elr vila nu, bloggar mer sen ¡ Peace Out !

Av fueb - 2 februari 2012 10:05

Heejj ! Nu sitter jag i skolan har haft hemkunskap, jag o Maja gjorde fiskburgare. Nu väntar jag på att So:n ska börja... O jag håller på att frysa ihjäl, o ändå har jag 3 tröjor, 2 par strumpor, och jeans :( ont i Halsen, o min huvudvärk ska vi inte tala om... Jag vill hem ! Suck.....

 

Presentation


Hej & välkommen till mitt krypin

Jag är en tjej på 19 vintrar som studerar systemvetenskap vid Liu. Jag älskar att fota & dansa. Ni kommer att få se lite av mitt liv och tankar via bilder och ord.

Instagram/Twitter: EmmaBrunberg

Fråga mig

6 besvarade frågor

GästBok

Länkar

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Translate

Winter

          


Ovido - Quiz & Flashcards